Ik heb vaak storingen op Proximus TV. Dit start eerst met enkele beeldonderbrekingen door stilstaand beeld en enkele kleine vierkantjes in het beeld. Na enkele minuten wordt dit alles nog versterkt en valt zowel beel als geluid weg en is enkel nog een trillend beeld van mozaïekbeelden met vierkantjes zichtbaar.
Ik probeer dan telkens opnieuw de Decoder opnieuw op te starten maar met wisselend resultaat. In sommige gevallen moet ik zelfs de modem en vervolgens de decoder uitschakelen en weer opstarten om opnieuw Proximus TV te kunnen bekijken. Het resultaat is onvoorspelbaar en vaak is positief effect maar tijdelijk (van enkele minuten tot een uur). Enkele maanden geleden een nieuwe decoder ontvangen maar probleem blijft aanslepen.
Als ik met Technische dienst van Proximus bel dan krijgt ik geen duidelijk antwoord behalve het opnieuw opstarten van modem en/of decoder. Ik verwacht een langdurige en definitieve oplossing voor dit probleem. Zonet nogmaals kwaliteit van de lijn gecheckt via My Proximus maar weerom zou daar geen probleem zijn... vreemd.
Bedankt voor tips want ik weet geen raad meer.
Beantwoord
Storingen op Proximus TV
Beste antwoord door RobrechtB
Ik heb je lijn even uit gemeten en tot aan de modem is je lijn ok. Ik kan je modem zelf niet uitlezen dus kan niet zien of je draadloos werkt. Gebruik je een draadloos systeem?
Indien het niet beter wordt kan je een aanvraag doen voor een happyhouse technicus die alles bij je komt nakijken. www.proximus.be/happyhouse
Bekijk origineelIndien het niet beter wordt kan je een aanvraag doen voor een happyhouse technicus die alles bij je komt nakijken. www.proximus.be/happyhouse
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.