MyProximus-app op smartphone: Support & Contact > Klantenzone > Contacteer ons > Geef uw nummer in (absurd eigenlijk want ik bekijk dit al met m'n PX-nr op m'n smartphone) > 047***** > Storing en technische hulp > Uw gsm >
Error
Het spijt ons, maar wegens techniesche problemen kunnen we u momenteel niet helpen.
Spellingsfouten maken komt weinig professioneel over hoor.. :8
Je zegt: (absurd eigenlijk want ik bekijk dit al met m'n PX-nr op m'n smartphone) > 047***** >
Is dit niet mss gewoon om de kans te geven om een probleem voor een ander gsm door te kunnen geven, waarmee je dit bv niet meer zou kunnen?
Is dit niet mss gewoon om de kans te geven om een probleem voor een ander gsm door te kunnen geven, waarmee je dit bv niet meer zou kunnen?
Je kan op de App op 2 manier inloggen
implicit > dan nemen we GSM nummer
explicit > dan nemen we MyProximus login & paswoord.
Dit is inderdaad voorzien om ook andere nummers te kunnen gebruiken.
Ik geef de fout door aan mijn collega van de app.
Kristof
implicit > dan nemen we GSM nummer
explicit > dan nemen we MyProximus login & paswoord.
Dit is inderdaad voorzien om ook andere nummers te kunnen gebruiken.
Ik geef de fout door aan mijn collega van de app.
Kristof
Sayagata , ze begrijpen het niet ! maar je hebt gelijk , bij Proximus zitten niet de slimste van de wereld !
we begrijpen het wel.
De spellingsfout is doorgegeven.
En we kijken stabiliteit van ons system na want de errorpagina zou best altijd vermeden moeten worden.
De spellingsfout is doorgegeven.
En we kijken stabiliteit van ons system na want de errorpagina zou best altijd vermeden moeten worden.
@kristof: is dit als grap bedoeld of beheers je het Nederlands nog niet voldoende?
"de stabiliteit" & "systeem" !!!
"de stabiliteit" & "systeem" !!!
Reputatie 3
Je kunt toch niet in alles expert zijn 🆒
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.