Spellingsfout in MyProximus-app

  • 15 september 2016
  • 6 reacties
  • 209 Bekeken

Reputatie 1
MyProximus-app op smartphone: Support & Contact > Klantenzone > Contacteer ons > Geef uw nummer in (absurd eigenlijk want ik bekijk dit al met m'n PX-nr op m'n smartphone) > 047***** > Storing en technische hulp > Uw gsm >

Error

Het spijt ons, maar wegens techniesche problemen kunnen we u momenteel niet helpen.


Spellingsfouten maken komt weinig professioneel over hoor.. :8

6 reacties

Je zegt: (absurd eigenlijk want ik bekijk dit al met m'n PX-nr op m'n smartphone) > 047***** >
Is dit niet mss gewoon om de kans te geven om een probleem voor een ander gsm door te kunnen geven, waarmee je dit bv niet meer zou kunnen?
Reputatie 3
Badge
Je kan op de App op 2 manier inloggen
implicit > dan nemen we GSM nummer
explicit > dan nemen we MyProximus login & paswoord.

Dit is inderdaad voorzien om ook andere nummers te kunnen gebruiken.

Ik geef de fout door aan mijn collega van de app.

Kristof
Sayagata , ze begrijpen het niet ! maar je hebt gelijk , bij Proximus zitten niet de slimste van de wereld !
Reputatie 3
Badge
we begrijpen het wel.
De spellingsfout is doorgegeven.
En we kijken stabiliteit van ons system na want de errorpagina zou best altijd vermeden moeten worden.
Reputatie 1
@kristof: is dit als grap bedoeld of beheers je het Nederlands nog niet voldoende?
"de stabiliteit" & "systeem" !!!
Reputatie 3
Je kunt toch niet in alles expert zijn 🆒

Reageer