Skip to main content

Spellingsfout in MyProximus-app

  • 15 september 2016
  • 6 reacties
  • 215 Bekeken

Sayagata
MyProximus-app op smartphone: Support & Contact > Klantenzone > Contacteer ons > Geef uw nummer in (absurd eigenlijk want ik bekijk dit al met m'n PX-nr op m'n smartphone) > 047***** > Storing en technische hulp > Uw gsm >

Error

Het spijt ons, maar wegens techniesche problemen kunnen we u momenteel niet helpen.


Spellingsfouten maken komt weinig professioneel over hoor.. :8
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Elsa
  • 159 reacties
  • 15 september 2016
Je zegt: (absurd eigenlijk want ik bekijk dit al met m'n PX-nr op m'n smartphone) > 047***** >
Is dit niet mss gewoon om de kans te geven om een probleem voor een ander gsm door te kunnen geven, waarmee je dit bv niet meer zou kunnen?

Kristof Bogaerts
Forum|alt.badge.img
Je kan op de App op 2 manier inloggen
implicit > dan nemen we GSM nummer
explicit > dan nemen we MyProximus login & paswoord.

Dit is inderdaad voorzien om ook andere nummers te kunnen gebruiken.

Ik geef de fout door aan mijn collega van de app.

Kristof

  • Motivator
  • 66 reacties
  • 20 september 2016
Sayagata , ze begrijpen het niet ! maar je hebt gelijk , bij Proximus zitten niet de slimste van de wereld !

Kristof Bogaerts
Forum|alt.badge.img
we begrijpen het wel.
De spellingsfout is doorgegeven.
En we kijken stabiliteit van ons system na want de errorpagina zou best altijd vermeden moeten worden.

Sayagata
  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 21 september 2016
@kristof: is dit als grap bedoeld of beheers je het Nederlands nog niet voldoende?
"de stabiliteit" & "systeem" !!!

  • Grand Master
  • 85 reacties
  • 21 september 2016
Je kunt toch niet in alles expert zijn 🆒