Hallo iedereen,
Tijdens de afgelopen 3 maanden hebben we onze decoders een update gegeven om de TV-ervaring te verbeteren, dit gebeurt vanop afstand.
Jammer genoeg hebben we niet bij alle decoders de nieuwe software versie kunnen opladen. Deze recente software versie is nodig om na 29/08/2016 nog Proximus TV te kunnen bekijken op uw decoder.
We proberen deze klanten te bereiken via SMS, telefoon en brief, maar we willen ook dit forum gebruiken om jullie te informeren mochten er zich problemen voordoen.
Hoe herken ik een oude software versie?
Decoders V5 en V5c
De versies NTE_6.1.14.4 en NTE-miniv5_6.1.14.4 zijn de recente versies. Je kunt dit nummer als volgt terug vinden:
• druk op MENU van de afstandsbediening
• druk op ▾ en scroll naar rechts ▸ tot je aan Instellingen komt + druk op [ok]
• scroll naar beneden ▾ tot Systeem + druk op [ok]
• scroll naar beneden ▾ tot Systeeminfo + druk op [ok]
• vervolgens vind je de software-versie
Indien u deze interface nog niet hebt op uw v5 of v5c, dan beschikt u nog niet over de nieuwe versie.
Decoders V4 en V3
Voor de V3 is de nieuwe software versie “Sigma_3.21.0.24”,
Voor de V4 is de nieuwe versie "leon-batch2_15.21.0.30"
• druk op MENU van de afstandsbediening
• scroll rechts ▸ tot aan ACCOUNT + druk op [ok]
• scroll rechts ▸ + scroll naar beneden ▾ tot Instellingen + druk [ok]
• scroll rechts ▸ + scroll beneden ▾ (2x) tot Systeeminformatie + druk [ok]
Wat moet ik doen om de nieuwe softwareversie te installeren?
Alle informatie over het installeren van nieuwe software op je decoder, vind je terug op onze support site: www.proximus.be/decoderresetten
Maar vooral:
Uiteraard blijven we steeds ter beschikking voor verdere/bijkomende informatie, hier of op het nr 0800/22800 🙂
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.