Ik krijg het skynet mailadres van mijn pa niet in Outlook 2016, heb al telefonisch contact opgenomen met de helpdesk, ben al langs geweest in een Proximus center maar ook daar kunnen ze niet helpen.
pop/imap, alles geprobeerd maar altijd krijg ik een foutmelding: Er is iets misgegaan en uw account is niet ingesteld in Outlook. Probeer het opnieuw. Neem contact op met de e-mailbeheerder als het probleem zich blijft voordoen.
Mag ik het bestaande skynet mailadres behouden of moet dit veranderen naar proximus.be?
Wat zou ik moeten gebruiken voor de servers? (ingaand & uitgaand)?
Bladzijde 1 / 1
Stijn
je kan zonder problemen nog een skynet mailadres gebruiken
je kan je mail makkelijk instellen aan de hand van volgende link
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
je kan zonder problemen nog een skynet mailadres gebruiken
je kan je mail makkelijk instellen aan de hand van volgende link
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Jonathan
De uitleg komt niet 100% overeen.
Heb Pop gebruikt, heb IMAP gebruikt, heb het mailadres met naam gebruikt, het mailadres met die fb in het mailadres/het mailadres van mijn pa met zijn naam, servers met skynet en proximus, maar altijd ging het fout.
Een collega laten nakijken maar ook die kon het niet vinden wat het kan zijn. Misschien update vragen van documentatie in een Proximus center? Is nog van het vroegere Belgacom.
De uitleg komt niet 100% overeen.
Heb Pop gebruikt, heb IMAP gebruikt, heb het mailadres met naam gebruikt, het mailadres met die fb in het mailadres/het mailadres van mijn pa met zijn naam, servers met skynet en proximus, maar altijd ging het fout.
Een collega laten nakijken maar ook die kon het niet vinden wat het kan zijn. Misschien update vragen van documentatie in een Proximus center? Is nog van het vroegere Belgacom.
Stijn, kan je eens via privé zeggen over welk email adres het precies gaat? Via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 MVG, Wim
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Jonathan
Gaat niet, nogmaals, ik krijg steeds een foutmelding.
Gaat niet, nogmaals, ik krijg steeds een foutmelding.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.