Beantwoord

Sinds verandering abonnement geen verbruik op MyProximus

  • 20 September 2016
  • 38 reacties
  • 1193 Bekeken


Toon eerste bericht

38 reacties

3G en 4G.
Als u het zou kunnen oplossen, graag dan.
Reputatie 3
Badge
Zal ik het nummer linken?
Reputatie 3
Badge
En doe je dit via 3G?
Om uw verbruik te zien moet je regelmatig via 3G verbinden.
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_usage_mypxtrouble/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/myproximus-applicatie/problemen/geen-of-onvolledig-verbruik-in-de-myproximus-app.html
Ok ik zal morgen de koppeling voor jou doen.
Maar op de MyProximus app moet je wel het verbruik kunnen raadplegen.

Hallo Kristof, nog steeds kan ik het verbruik op de MyProximus app niet bekijken.
Als ik het wil nakijken geeft hij "U hebt nog geen verbruik".
De app heb ik al een aantal X verwijderd maar nog steeds geen verandering.
Reputatie 3
Badge
Het gaat niet om informatie in real time. Uw bel- en sms-verbruik wordt om de 30 minuten geactualiseerd (soms pas na 4 uur); informatie over uw dataverbruik om de 24 uur.

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_mypx_usage_mypxtrouble/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/klantenzone/myproximus-applicatie/problemen/geen-of-onvolledig-verbruik-in-de-myproximus-app.html

Binnenkort zal dit verbeteren.

Kristof
Reputatie 4
Sommigen beweren dat er 24 uur vertraging opzit.
Reputatie 3
Badge
Ok ik zal morgen de koppeling voor jou doen.
Maar op de MyProximus app moet je wel het verbruik kunnen raadplegen.
Dat is het probleem denk ik! Als we het nummer willen koppelen geeft men aan dat het alleen werkt voor Proximus mobile klanten. Vroeger (voor 1/09/2016) ging het wel perfect.
Reputatie 3
Badge
Beste,

Ik heb 2 opmerkingen :

1/ uw mobile nummer is nog niet gelinkt.
Kan je deze FAQ eens raadplegen:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod_access/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/al-uw-producten-en-facturen-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html

2/ Om uw verbruik te zien
moet je regelmatig via 3G verbinden.

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_usage_mypxtrouble/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/myproximus-applicatie/problemen/geen-of-onvolledig-verbruik-in-de-myproximus-app.html

Groetjes,


ALs het nog niet lukt dan geef je maar een seintje.
Hallo Kristof,
Het gaat over het verbruik van de mobiele telefoon 047×××0814
Reputatie 3
Badge
Beste Nadia,
Hebt u het over het verbuik van uw internetverbinding.
Of over het verbuik van uw mobiele telefoon 047xxx0814.
Kristof
Reputatie 3
Badge
Ik kijk het morgenvroeg voor je na.
Sorry voor de vertraging.
Reputatie 3
Het blijft hier en op het internet maar klachten regenen over de slechte werking van myproximus, ze hebben hier op het forum er nu wel een expert op gezet, maar wanneer gaan ze er ook eens een expert op zetten die deze talrijke problemen met myproximus definitief gaat oplossen, het zal zeker weer aan hun software ontwikkelaars van buitenhuis liegen!

Reageer