Beantwoord

Sinds verandering abonnement geen verbruik op MyProximus

  • 20 September 2016
  • 38 reacties
  • 1193 Bekeken

Geachte,
Sinds 1 september is ons abonnement aangepast en komt er op de MyProximus app "U hebt nog geen verbruik".
Herhaaldelijk telefonisch laten checken, niet opgelost.
Het klantnummer is : 619760927 op naam van Stroop Nadia.
icon

Beste antwoord door Foeke777 15 October 2016, 09:53

Bekijk origineel

38 reacties

hier ook al 2 weken problemen. Al diverse keren gebeld werkt nog altijd niet.
Nog steeds geen reactie. Moet ik hier een nieuwe thread voor aanmaken?
@frank & @Philippe
Ja hoor. Zowel met 3G als 4G en dat dagelijks. Inloggen gaat ook zonder problemen. Enkel geeft hij bij verbruik "u hebt nog geen verbruik". Ik weet natuurlijk ook niet zeker of het met die nieuwe SIM-kaart te maken heeft, maar dat is in ieder geval het enige wat aan mijn kant is gewijzigd.
Reputatie 3
Minstens één keer per maand.
Reputatie 6
Badge +3
Je bent toch wel via 3G/4G verbonden met de nieuwe simkaart? Dat moet de eerste keer anders werkt de app niet goed.
Ik heb hetzelfde probleem. Sinds ik enkele weken terug een nieuwe SIM-kaart moest vragen (de oude had het om onverklaarbare reden begeven, handig in het buitenland...) ook geen gegevens meer in de Myproximus app (Android).
(Kristof, mag ik zo vrijpostig zijn mijn gegevens reeds in pm te zetten...)
Reputatie 4
Probleem idd opgelost! Thx Kristof en jij bent de enige die zich expert mag noemen bij proximus...klasse
Is ook niet te vergelijken met mensen van de call centers, en misschien mag de opleiding en het barema van de support mensen ook wel iets minder genoemd worden 😉
Probleem idd opgelost! Thx Kristof en jij bent de enige die zich expert mag noemen bij proximus...klasse
Reputatie 3
Badge
probleem opgelost.
Swap van pay&go naar abonnement was niet volledig ok.

Kan je nog eens proberen ?
0473489513
Reputatie 3
Badge
Stuur maar je GSM of login in privebericht ...
Beste ik ben reeds 3weken overgestapt van pay and go naar een pack samen met ouders met vaste lijn, tv en abonnement...nu bij ouders nieuwe simkaart en alles ok...ik zelfde kaartje maar overschakeling die maar half is gebeurd...ik kan belle en sms en internet maar kan bv niks zien in prox app en duid ook niet aan dat ik ben overgeschakeld...0900nrs niet mogelijk te belle en heb ier al enkele uren voor gebeld en gemaild enz...op wacht gezet tot stoom uit mijn oren komt ...staat ng steeds in verwerking en meest voorkomende oplossing is meneer wacht tot na 12h!!!!! Ja welke dag juist aub? Of welke week na 12h? Aloha...zelf 3x op muziek gezet waarbij na meer dan15min gewoonweg ben afgesloten en opnieuw mocht bellen! Met alle respect maar dit is zo schandalige service en pik dit niet meer en wordt verdomme tijd dat ik ht abonnement kan gebruiken zoals men het product verkoopt! Goede tip misschien best eens een andere klantendienst als product gaan kopen want is een schande en triest voor enkelen die er werken en deze dagelijkse incapabele werking moeten trotseren en de onkunde vh systeem niet kunnen omzeilen wegens gebrek aan deftige mogelijkheden...bij laatste telefoon vond men me zelfs niet meer terug en werd vragenlijst ingevuld voor echte reactie met oplossing binnen 2dage jahahahaha nu dag 4 en niks gehoord ze...blamage tot en met...dus kom ik maar es op forum en wat zie ik een expert die toch al enkele mensen heeft kunnen helpen?!!! Awel kristof ben benieuwd en hoe een expert v proximus hier asap met doet...
Is het dan in orde?

Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden. MyProximus expert

De app werkt op dit ogenblik, nog eens bedankt. Het verbruik wat wordt weergegeven op de site van MyProximus geeft een verbruik aan voor zowel bellen als sms.
Het is een smart 15 met onbeperkt sms'n en 120 gratis belminuten, het is raar dat dit wordt aangerekend!
Reputatie 3
Badge
Is het dan in orde?

Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden. MyProximus expert
Kan je dit morgen nakijken?
het usage probleem hebben we direct kunnen oplossen. Maar de rest zal voor morgen zijn denk ik. 's nachts draaien er een aantal batchen.
hou me op de hoogte.
Kan je dit morgen nakijken?
het usage probleem hebben we direct kunnen oplossen. Maar de rest zal voor morgen zijn denk ik. 's nachts draaien er een aantal batchen.
hou me op de hoogte.
Ik zal dat zeker doen en hou je op de hoogte!
Reputatie 3
Badge
Kan je dit morgen nakijken?
het usage probleem hebben we direct kunnen oplossen. Maar de rest zal voor morgen zijn denk ik. 's nachts draaien er een aantal batchen.
hou me op de hoogte.
Dit zou nu in orde moeten zijn. Was een data quality issue langs onze zijde.
Kan je kijken?

De MyProximus app werkt nu normaal. Bedankt alvast. Als ik via de pc naar MyProximus ga dan kan ik de facturen niet raadplegen.
Ik zie ook dat er vandaag belminuten werden aangerekend maar ik 120min gratis belminuten en deze waren nog niet opgebruikt.
Is het mogelijk om dit na te kijken of eventueel door te geven aan de betrokken afdeling?
Reputatie 3
Badge
Dit zou nu in orde moeten zijn. Was een data quality issue langs onze zijde.
Kan je kijken?
Reputatie 3
Badge
Was in orde hoor.
ik heb nog eens reminder naar collega gestuurd want die usage zit bij een collega.
kan je nog een screenshotje delen?
Hey Kristof, zijn die screenshots voldoende?
Hier zijn er twee.
Reputatie 3
Badge
kan je nog een screenshotje delen?
Zowel op de app als op de site geen verbruik te zien.
Reputatie 3
Badge
Aanpassingen gemaakt.

Web:
uitloggen; browsers sluiten en opnieuw inloggen

App:
GSM herstarten. 3G aanzetten. App opnieuw openen.
naar mijn profile gaan. En inloggen met je MyProximus login.

Als je nog een problem hebt stuur je best een screenshot.

Reageer