Beantwoord

Sinds verandering abonnement geen verbruik op MyProximus

  • 20 September 2016
  • 38 reacties
  • 1193 Bekeken

Geachte,
Sinds 1 september is ons abonnement aangepast en komt er op de MyProximus app "U hebt nog geen verbruik".
Herhaaldelijk telefonisch laten checken, niet opgelost.
Het klantnummer is : 619760927 op naam van Stroop Nadia.
icon

Beste antwoord door Foeke777 15 October 2016, 09:53

Bekijk origineel

38 reacties

Reputatie 3
Het blijft hier en op het internet maar klachten regenen over de slechte werking van myproximus, ze hebben hier op het forum er nu wel een expert op gezet, maar wanneer gaan ze er ook eens een expert op zetten die deze talrijke problemen met myproximus definitief gaat oplossen, het zal zeker weer aan hun software ontwikkelaars van buitenhuis liegen!
Reputatie 3
Badge
Ik kijk het morgenvroeg voor je na.
Sorry voor de vertraging.
Reputatie 3
Badge
Beste Nadia,
Hebt u het over het verbuik van uw internetverbinding.
Of over het verbuik van uw mobiele telefoon 047xxx0814.
Kristof
Hallo Kristof,
Het gaat over het verbruik van de mobiele telefoon 047×××0814
Reputatie 3
Badge
Beste,

Ik heb 2 opmerkingen :

1/ uw mobile nummer is nog niet gelinkt.
Kan je deze FAQ eens raadplegen:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod_access/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/al-uw-producten-en-facturen-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html

2/ Om uw verbruik te zien
moet je regelmatig via 3G verbinden.

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_usage_mypxtrouble/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/myproximus-applicatie/problemen/geen-of-onvolledig-verbruik-in-de-myproximus-app.html

Groetjes,


ALs het nog niet lukt dan geef je maar een seintje.
Dat is het probleem denk ik! Als we het nummer willen koppelen geeft men aan dat het alleen werkt voor Proximus mobile klanten. Vroeger (voor 1/09/2016) ging het wel perfect.
Reputatie 3
Badge
Ok ik zal morgen de koppeling voor jou doen.
Maar op de MyProximus app moet je wel het verbruik kunnen raadplegen.
Reputatie 4
Sommigen beweren dat er 24 uur vertraging opzit.
Reputatie 3
Badge
Het gaat niet om informatie in real time. Uw bel- en sms-verbruik wordt om de 30 minuten geactualiseerd (soms pas na 4 uur); informatie over uw dataverbruik om de 24 uur.

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_mypx_usage_mypxtrouble/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/klantenzone/myproximus-applicatie/problemen/geen-of-onvolledig-verbruik-in-de-myproximus-app.html

Binnenkort zal dit verbeteren.

Kristof
Ok ik zal morgen de koppeling voor jou doen.
Maar op de MyProximus app moet je wel het verbruik kunnen raadplegen.

Hallo Kristof, nog steeds kan ik het verbruik op de MyProximus app niet bekijken.
Als ik het wil nakijken geeft hij "U hebt nog geen verbruik".
De app heb ik al een aantal X verwijderd maar nog steeds geen verandering.
Reputatie 3
Badge
En doe je dit via 3G?
Om uw verbruik te zien moet je regelmatig via 3G verbinden.
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_usage_mypxtrouble/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/myproximus-applicatie/problemen/geen-of-onvolledig-verbruik-in-de-myproximus-app.html
Reputatie 3
Badge
Zal ik het nummer linken?
3G en 4G.
Als u het zou kunnen oplossen, graag dan.
Reputatie 3
Badge
Aanpassingen gemaakt.

Web:
uitloggen; browsers sluiten en opnieuw inloggen

App:
GSM herstarten. 3G aanzetten. App opnieuw openen.
naar mijn profile gaan. En inloggen met je MyProximus login.

Als je nog een problem hebt stuur je best een screenshot.
Zowel op de app als op de site geen verbruik te zien.
Reputatie 3
Badge
kan je nog een screenshotje delen?
Hier zijn er twee.
kan je nog een screenshotje delen?
Hey Kristof, zijn die screenshots voldoende?
Reputatie 3
Badge
Was in orde hoor.
ik heb nog eens reminder naar collega gestuurd want die usage zit bij een collega.
Reputatie 3
Badge
Dit zou nu in orde moeten zijn. Was een data quality issue langs onze zijde.
Kan je kijken?
Dit zou nu in orde moeten zijn. Was een data quality issue langs onze zijde.
Kan je kijken?

De MyProximus app werkt nu normaal. Bedankt alvast. Als ik via de pc naar MyProximus ga dan kan ik de facturen niet raadplegen.
Ik zie ook dat er vandaag belminuten werden aangerekend maar ik 120min gratis belminuten en deze waren nog niet opgebruikt.
Is het mogelijk om dit na te kijken of eventueel door te geven aan de betrokken afdeling?
Reputatie 3
Badge
Kan je dit morgen nakijken?
het usage probleem hebben we direct kunnen oplossen. Maar de rest zal voor morgen zijn denk ik. 's nachts draaien er een aantal batchen.
hou me op de hoogte.
Kan je dit morgen nakijken?
het usage probleem hebben we direct kunnen oplossen. Maar de rest zal voor morgen zijn denk ik. 's nachts draaien er een aantal batchen.
hou me op de hoogte.
Ik zal dat zeker doen en hou je op de hoogte!
Kan je dit morgen nakijken?
het usage probleem hebben we direct kunnen oplossen. Maar de rest zal voor morgen zijn denk ik. 's nachts draaien er een aantal batchen.
hou me op de hoogte.
Reputatie 3
Badge
Is het dan in orde?

Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden. MyProximus expert

Reageer