Skip to main content
Beantwoord

Samsung Galaxy S8 aanbod geldig tot eind juni . Reeds 8 weken in behandeling!!!!


Waar blijft mijn toestel ??????????????????,

Beste antwoord door NickyL

Dag Annemie, zeker en vast niet nodig, dossier staat nog in behandeling, deze neemt meer tijd in beslag dan voorzien, maakte een escalatie aan naar mijn coach, wordt spoedig opgevolgd, mijn excuses hiervoor! Groetjes, Nicky
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

6 reacties

  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 18 juli 2017
Oh ja , zal weer dezelfde vraag krijgen : geef uw klantenr door per privebericht en we zullen zien wat we kunnen doen . Nougatbollen dus ....... Al verschillende malen gedaan ! Foei Proximus , zo verliezen jullie veel klanten !!

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 178 reacties
  • 18 juli 2017
https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/klantendienst-per-telefoon-39691

  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 18 juli 2017
En mijn geduld is toch opgeraakt , te meer omdat ik vorige dinsdag telefoon gekregen heb dat alles in orde was en alles vrijdag zou geleverd worden !!! Als jullie alle klanten zo behandelen ! Denk dat ik ook 8 weken ga wachten met te betalen .........

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 396 reacties
  • Antwoord
  • 19 juli 2017
Dag Annemie, zeker en vast niet nodig, dossier staat nog in behandeling, deze neemt meer tijd in beslag dan voorzien, maakte een escalatie aan naar mijn coach, wordt spoedig opgevolgd, mijn excuses hiervoor! Groetjes, Nicky

  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 19 juli 2017
Sorry Nicky , maar dat spoedig ben ik al 8 weken aan het wachten en mijn geduld raakt op , echt op . Meer dan waarschijnlijk tijd om uit te kijken naar iets anders!!!!!!!! Wat kan er zo moeilijk zijn om een nummer toe te voegen aan een pack , een toestel bij een andere GSM-nummer en een Wifi-versterker opsturen ! A propos , zit hier nog steeds met een verkeerdelijk opgestuurde decorder ( ook al verschillende telefoons voor gedaan) !

  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 20 juli 2017
Nog eens gebeld , weer met de vriendelijke melding : er wordt aan gewerkt !!!!!!! Als ik zo werk wordt ik ontslagen !
Wifi-versterker laten schrappen en al elders gekocht . Blijf niet wachten ! Proximus , nog 1 week en anders salut !!!!