Sinds ik in Thailand zit, heb ik geen ontvangst meer met mijn proximux Generation abonnement. Verder vind ik op deze site nergens iets terug over hoe ik de roaming-optie kan activeren. Er staat wel dat dit normaal niet hoeft geactiveerd te worden.
klantenservice is enkel telefonisch te contacteren, nogal moeilijk aangezien ik geen ontvangst heb.
iemand snelle oplossing?
je kan misschien bellen vanuit een openbare telefooncel
of in thailand iemand zen vaste telefoon
natuurlijk kan je ook e-mailen naar eva
op volgend adres : eva.nl@belgacom.be
zij zal je met plezier verder helpen
je moet al de nodige gegevens die je bij hebt of kent vermelden
zoals gsm nummer, klantnummer of simkaarnummer je adres, naam , ...
indien je wilt bellen naar de proximus klantendienst met
je eigen gsm is dat 600
aangezien je geen goede verbinding hebt bel je het 078 nummer van de klantendienst
dus vanuit het buitenland
+ 32 078 05 6000
(betalend)
Openingsuren:
Klantendienst:
Alle dagen, de klok rond
Facturatie:
Maandag - Vrijdag: van 8 tot 18.30u
Groeten & laat iets weten hoe het is afgelopen
victor
of in thailand iemand zen vaste telefoon
natuurlijk kan je ook e-mailen naar eva
op volgend adres : eva.nl@belgacom.be
zij zal je met plezier verder helpen
je moet al de nodige gegevens die je bij hebt of kent vermelden
zoals gsm nummer, klantnummer of simkaarnummer je adres, naam , ...
indien je wilt bellen naar de proximus klantendienst met
je eigen gsm is dat 600
aangezien je geen goede verbinding hebt bel je het 078 nummer van de klantendienst
dus vanuit het buitenland
+ 32 078 05 6000
(betalend)
Openingsuren:
Klantendienst:
Alle dagen, de klok rond
Facturatie:
Maandag - Vrijdag: van 8 tot 18.30u
Groeten & laat iets weten hoe het is afgelopen
victor
4 dagen verder en geen reactie gekregen op mail naar Eva. vind het ook straf dat ik zou moeten betalen om een probleem opgelost te krijgen dat er normaal niet zou mogen zijn. volgens de site moet de roaming optie namelijk niet geactiveerd worden.
mijn geduld geraakt stilaan op...
mijn geduld geraakt stilaan op...
Zelfde probleem hier in Kroatië met Generation abo!
Via Oostenrijk en Slovenië hier naartoe gereisd. Onderweg geen enkel probleem om te bellen en sms'en. Bij aankomst echter melding "Beperkte Service" en geen netwerktoegang meer. Reeds sim kaart gewisseld met iemand die een pay&go heeft, en geen enkel probleem. Op de site alleen maar info over hoe eenvoudig is om in het buitenland onmiddellijk te kunnen bellen met dit abonnement ... maar hoe de klantendienst eenvoudig te bereiken (aan een 0800 heb je hier niet veel, en aan een betalend nummer waar je een half uur moet wachten al zeker niet) via email bv. staat er wel niet bij.
Graag zeer dringend reactie !!!
bedankt, JC
Via Oostenrijk en Slovenië hier naartoe gereisd. Onderweg geen enkel probleem om te bellen en sms'en. Bij aankomst echter melding "Beperkte Service" en geen netwerktoegang meer. Reeds sim kaart gewisseld met iemand die een pay&go heeft, en geen enkel probleem. Op de site alleen maar info over hoe eenvoudig is om in het buitenland onmiddellijk te kunnen bellen met dit abonnement ... maar hoe de klantendienst eenvoudig te bereiken (aan een 0800 heb je hier niet veel, en aan een betalend nummer waar je een half uur moet wachten al zeker niet) via email bv. staat er wel niet bij.
Graag zeer dringend reactie !!!
bedankt, JC
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.