Skip to main content
Beantwoord

ringtone

  • 30 december 2015
  • 9 reacties
  • 1100 Bekeken

welke code kan ik gebruiken om de ringtone van men gsm te laten doorgaan zonder voice mail,dus dat hij langer dan een minuut blijft bellen

Beste antwoord door Elsa

ok bedankt Thomas zo werkt het inderdaad wel:

Rinkeltijd aanpassen als uw gsm te snel op voicemail springt
Als u een abonnement hebt, dan kiest u zelf hoelang uw gsm rinkelt alvorens de oproep wordt doorgeschakeld naar uw voicemail.
U kunt de rinkeltijd aanpassen door de beltoon te verlengen, verkorten of uit te schakelen
(als u een Pay&Go-kaart hebt, dan komt de beller altijd na 15 seconden op uw voicemail terecht).
•Hoe kunt u uw gsm langer of korter laten rinkelen?
Typ **61*+32475151516**Aantal seconden# en druk op de beltoets.
In de plaats van Aantal seconden vult u een waarde in van 5, 10, 15, 20, 25 of 30 seconden.
Toets bijvoorbeeld **61*+32475151516**30#
om uw oproepen na 30 seconden door te schakelen naar uw voicemail.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

9 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
  • 30 december 2015
Dag Koen,
Misschien vind je hier al je antwoord?
Groetjes

dan heeft hij een half miuutje en gaat op voice mail en die wil ik helemaal niet

Jorim
  • Motivator
  • 27 reacties
  • 30 december 2015
U kan dit aanpassen via myProximus.
Meld u aan, klik op uw nummer en wijzig diensten/opties.
Daar ziet u een overzicht, een beetje verder op de pagina kunt u de voicemail deactiveren.

Elsa
  • 27742 reacties
  • 30 december 2015
NB: of als je een apart account hebt (al ie niet in het pack account zit) voor je gsm hebt, kan je het op dezelfde manier
via https://admit.belgacom.be en daar je login en paswoord voor je gsm gebruiken.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • 30 december 2015
Dag Koen,

Op je GSM is de maximum tijd om een oproep door te schakelen naar voicemail is 30 sec.
De keuzes zijn 5, 10, 15, 20 ,25 of 30.

Op deze pagina vindt je trouwens nog eens hoe je dit moet doen.

Elsa
  • 27742 reacties
  • 30 december 2015
@ThomasP, ik heb al gemeld dat deze link niet werkt maar een soort broncode weergeeft
zie => https://nl.forum.proximus.be/mobiel-vaste-lijn-installatie-configuratie-13/beltoon-verlengen-lukt-niet-33328?postid=535358
Elsa schreef:


Elsa
  • 27742 reacties
  • 30 december 2015
@ThomasP Wordt dit ook ooit mogelijk voor Pay & Go kaarten?

ThomasP schreef:

Op je GSM is de maximum tijd om een oproep door te schakelen naar voicemail is 30 sec.
De keuzes zijn 5, 10, 15, 20 ,25 of 30.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • 30 december 2015
@Elsa
Heeft niets met de link te maken. Gewoon nog eens refreshen of op URL-balk nog eens enter drukken. Is nog een foutje met routering op nieuwe website.
Over je vraag van de Pay&Go moet ik je het antwoord schuldig blijven. Dat zal de toekomst uitwijzen.

Elsa
  • 27742 reacties
  • Antwoord
  • 30 december 2015
ok bedankt Thomas zo werkt het inderdaad wel:

Rinkeltijd aanpassen als uw gsm te snel op voicemail springt
Als u een abonnement hebt, dan kiest u zelf hoelang uw gsm rinkelt alvorens de oproep wordt doorgeschakeld naar uw voicemail.
U kunt de rinkeltijd aanpassen door de beltoon te verlengen, verkorten of uit te schakelen
(als u een Pay&Go-kaart hebt, dan komt de beller altijd na 15 seconden op uw voicemail terecht).
•Hoe kunt u uw gsm langer of korter laten rinkelen?
Typ **61*+32475151516**Aantal seconden# en druk op de beltoets.
In de plaats van Aantal seconden vult u een waarde in van 5, 10, 15, 20, 25 of 30 seconden.
Toets bijvoorbeeld **61*+32475151516**30#
om uw oproepen na 30 seconden door te schakelen naar uw voicemail.