welke code kan ik gebruiken om de ringtone van men gsm te laten doorgaan zonder voice mail,dus dat hij langer dan een minuut blijft bellen
Bladzijde 1 / 1
dan heeft hij een half miuutje en gaat op voice mail en die wil ik helemaal niet
U kan dit aanpassen via myProximus.
Meld u aan, klik op uw nummer en wijzig diensten/opties.
Daar ziet u een overzicht, een beetje verder op de pagina kunt u de voicemail deactiveren.
Meld u aan, klik op uw nummer en wijzig diensten/opties.
Daar ziet u een overzicht, een beetje verder op de pagina kunt u de voicemail deactiveren.
NB: of als je een apart account hebt (al ie niet in het pack account zit) voor je gsm hebt, kan je het op dezelfde manier
via https://admit.belgacom.be en daar je login en paswoord voor je gsm gebruiken.
via https://admit.belgacom.be en daar je login en paswoord voor je gsm gebruiken.
Dag Koen,
Op je GSM is de maximum tijd om een oproep door te schakelen naar voicemail is 30 sec.
De keuzes zijn 5, 10, 15, 20 ,25 of 30.
Op deze pagina vindt je trouwens nog eens hoe je dit moet doen.
Op je GSM is de maximum tijd om een oproep door te schakelen naar voicemail is 30 sec.
De keuzes zijn 5, 10, 15, 20 ,25 of 30.
Op deze pagina vindt je trouwens nog eens hoe je dit moet doen.
@ThomasP, ik heb al gemeld dat deze link niet werkt maar een soort broncode weergeeft
zie => https://nl.forum.proximus.be/mobiel-vaste-lijn-installatie-configuratie-13/beltoon-verlengen-lukt-niet-33328?postid=535358
zie => https://nl.forum.proximus.be/mobiel-vaste-lijn-installatie-configuratie-13/beltoon-verlengen-lukt-niet-33328?postid=535358
@ThomasP Wordt dit ook ooit mogelijk voor Pay & Go kaarten?
Op je GSM is de maximum tijd om een oproep door te schakelen naar voicemail is 30 sec.
De keuzes zijn 5, 10, 15, 20 ,25 of 30.
Op je GSM is de maximum tijd om een oproep door te schakelen naar voicemail is 30 sec.
De keuzes zijn 5, 10, 15, 20 ,25 of 30.
@Elsa
Heeft niets met de link te maken. Gewoon nog eens refreshen of op URL-balk nog eens enter drukken. Is nog een foutje met routering op nieuwe website.
Over je vraag van de Pay&Go moet ik je het antwoord schuldig blijven. Dat zal de toekomst uitwijzen.
Heeft niets met de link te maken. Gewoon nog eens refreshen of op URL-balk nog eens enter drukken. Is nog een foutje met routering op nieuwe website.
Over je vraag van de Pay&Go moet ik je het antwoord schuldig blijven. Dat zal de toekomst uitwijzen.
ok bedankt Thomas zo werkt het inderdaad wel:
Rinkeltijd aanpassen als uw gsm te snel op voicemail springt
Als u een abonnement hebt, dan kiest u zelf hoelang uw gsm rinkelt alvorens de oproep wordt doorgeschakeld naar uw voicemail.
U kunt de rinkeltijd aanpassen door de beltoon te verlengen, verkorten of uit te schakelen
(als u een Pay&Go-kaart hebt, dan komt de beller altijd na 15 seconden op uw voicemail terecht).
•Hoe kunt u uw gsm langer of korter laten rinkelen?
Typ **61*+32475151516**Aantal seconden# en druk op de beltoets.
In de plaats van Aantal seconden vult u een waarde in van 5, 10, 15, 20, 25 of 30 seconden.
Toets bijvoorbeeld **61*+32475151516**30#
om uw oproepen na 30 seconden door te schakelen naar uw voicemail.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.