Regionale zenders RTV nergens te vinden

  • 1 January 2017
  • 19 reacties
  • 2682 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik woon in Vlaams Brabant.
De regionale zenders RTV , Ring TV, TV Brussel staan niet tussen de menu .
Ik kan enkel deze zenders dus opvragen
ROB TV dat is onze zender die hoort bij onze regio hoort en onderstaande gaan wel allemaal
BRUZZ
TV Limburg
TVO
WTV
ATV
AVS
Focus TV

Vroeger konden we RTV wel opvragen maar die staat er niet meer tussen nu.

19 reacties

Reputatie 2
Badge
RTV kan ik niet meer opvragen tussen de op aanvraag. Andere regionale zenders vind ik wel terug RTV is verdwenen.
Reputatie 2
Badge
De regionale zenders RTV , Ring TV, TV Brussel staan niet tussen de menu.
Ik kan enkel deze zenders dus opvragen
ROB TV dat is onze zender die hoort bij onze regio hoort en onderstaande gaan wel allemaal
BRUZZ
TV Limburg
TVO
WTV
ATV
AVS
Focus TV
Reputatie 2
Badge
Ik klik dus op dit logo


Dan kan ik kiezen tussen deze zenders
Dus geen RTV te vinden.



Reputatie 2
Badge
Juist een e-mail verzonden naar RTV met ons probleem en foto's hoop dat die een verklaring hebben.
Reputatie 2
Badge
Beste ,

Bedankt om ons dit te signaleren. We zoeken uit wat er precies fout loopt en zorgen ervoor dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt.


Vriendelijke groeten,

RTV
Reputatie 2
Badge

Reputatie 3
TVLimburg op aanvraag werkt ook al enkele weken niet meer.
Reputatie 2
Badge
Hier kan ik TV Limburg wel opvragen en staat er ook tussen maar RTV staat er niet meer tussen ook Ring TV staat er niet tussen. Op Telenet staan die zenders wel in de op aanvraag. Wat gaat er mis bij Proximus.
Reputatie 2
Badge
Wat is er gebeurt met RTV ????
Waarom kunnen we deze niet meer opvragen TVL ATV TVO en al de rest gaat wel Ring TV is ook van de kaart.

Email antwoord van RTV
Ik ben zelf niet zo vertrouwd met de werking van digitale televisie van Proximus, maar volgens mij moet dit wel mogelijk zijn. Uw standaard regionale televisie is in Vlaams-Brabant niet RTV uiteraard. Maar volgens mij moet het wel op te vragen zijn. Ik zoek het verder uit.

Vriendelijke groeten,
Jeroen Verlooy
Hoofdredacteur a.i. RTV

Als het dan toch zo zit ben ik beter dat ik over ga naar Telenet daar kunnen we wel alle regionale zenders bekijken. Wat er aan de zee gebeurd daar heb ik geen zaken mee verwijder dan die zenders maar wij grenzen aan de kempen en limburg dat interresseerd ons.
Reputatie 2
Badge

Reputatie 2
Badge
Waarom kunnen we deze zenders niet meer opvragen tussen het regionale tv zenders TVL BRUZZ ATV TVO gaat wel nog RTV grenst bij onze provincie de zenders WTV hoef ik niet dat is aan de andere kant van Belgie maar RTV Kempen en Mechelen zou ik toch graag de nieuwsuitzendingen willen op vragen.
Vroeger was dit wel mogelijk nu ineens gaat dit niet meer.
Bij Telenet kan men die wel op vragen tussen de regionale zenders ik heb een e-mail verstuurt naar RTV en zij zeggen dat dit moet gaan bij Proximus.

Beste ,
Ik ben zelf niet zo vertrouwd met de werking van digitale televisie van Proximus, maar volgens mij moet dit wel mogelijk zijn. Uw standaard regionale televisie is in Vlaams-Brabant niet RTV uiteraard. Maar volgens mij moet het wel op te vragen zijn. Ik zoek het verder uit.

Vriendelijke groeten,
Jeroen Verlooy http://www.rtv.be/
Reputatie 2
Badge

Reputatie 2
Badge
Reputatie 2
Badge
Vroeger kon ik RTV Kempen en Mechelen opvragen waarom is deze zender verdwenen ???

Reputatie 7
Badge +6
Alain,
Hierbij het antwoord van mijn collega Samuel:
De regionale zenders die je kan ontvangen van het adres waar je woont, waar je woont is inderdaad geen RTV en Ring tv beschikbaar.
Reputatie 2
Badge
Heel raar RTV Kempen en RTV Mechelen grenst bij Vlaams Brabant schaf beter hier in Brabant dan de zenders van aan de WTV Focus af daar kijken we niet naar wat er gebeurd in Brugge of zo maar we willen wel graag kijken naar wat er gebeurd in de nabije buurt zoals Geel Heist Op Den berg enz mijn moeder is daar afkomstig van ik heb een e-mail gestuurd naar Telenet zij gaan bekijken welke regionale zenders er bij hun in zitten.
RTV vind het zelf ook raar dat hun zender hier niet op te vragen is.
Reputatie 7
Badge +6
alainhome, het spijt me zeer maar ik heb dit even laten onderzoeken maar volgens je geografische locatie klopt het dat je geen RTV kempen/Mechelen hebt. Als ik het antwoord van RTV lees:
[...] Uw standaard regionale televisie is in Vlaams-Brabant niet RTV uiteraard. [...]
is dit zelfs niet zo verrassend. Zoals ze zelf aanhalen is je regionale televisie Vlaams-Brabant en niet RTV. Ons TV team heeft bevestigd dat deze zender niet beschikbaar is op jouw locatie.
Reputatie 2
Badge
Beste,
Waarom kan ik dan als ik op TV op aanvraag klik en naar regionale zenders op aanvraag deze 8 zenders dan wel bekijken ?
ATV
AVS
BRUZZ
Focus TV
ROB TV
TV Limburg
TVO
WTV


en staat RTV en Ring Tv daar als 2 zenders niet bij ?

In het eerste symbool staan de 2 zenders er wel tussen vermeld zie afbeelding.


Maar het geeft niet RTV kan ik van verleden week nu wel ontvangen op de kanalen 307, 308 en 309 dus dan nemen we dat maar als voorlopig als een alternatief.

Wat zijn wij met Focus TV eigenlijk in Vlaams Brabant dat is nieuws van de kust dat we dan wel kunnen opvragen en een regionale zender die grenst met deze regio Vlaams Brabant of bv Ring TV uit Vilvoorde wat ook Vlaams brabant is krijgt men dan niet in de op aanvraag regionale zenders.

Bij Telenet kan men die 2 zenders RTV en Ring TV dan wel in de op aanvraag opvragen net als de anderen.
Getest met de buren.
ATV
AVS
BRUZZ
Focus TV
Ring TV
ROB TV
RTV
TV Limburg
TVO
WTV

Deze zender zitten bij Telenet natuurlijk ook enkel in de "op aanvraag "want ook bij Telenet is net zoals bij Proximus de vaste regionale zender ROB TV.
Reputatie 2
Badge
De zender RTV zit sinds komende week in de op aanvraag blijkbaar is het probleem verholpen enkel Ring Tv mankeert nu nog alle andere regionale zenders kan ik opvragen in de op aanvraag buiten Ring dan het probleem RTV is dus ook al verholpen ATV TV Limburg ik ze allemaal op vragen en ROB TV is natuurlijk steeds te bekijken want dat is onze zender. Misschien toch dat ene die Ring TV logo uit het icoontje halen als we dat toch niet kunnen opvragen de andere zenders lukken dus nu wel.

Reageer