Vraag

Proximus vs Scarlet

  • 6 May 2016
  • 1 reactie
  • 2346 Bekeken

Via mijn werkgever kan ik genieten van volgende aanbieding:

PACK Internet Maxi + Televisie (€ 35 + € 17,75/maand*)

Alle voordelen van Internet Maxi (zie hierboven, maar met 2GB 3G/4G ipv 250 MB)
Meer dan 80 tv-zenders in digitale kwaliteit
TV Overal via vast internet, wifi en 3G/4G, op tv, smartphone, pc en tablet.
Gratis Multi boeket in plaats van € 14,95/maand: 5 boeketten in 1
Huur van de decoder inbegrepen
Gratis TV Replay

Ik zit momenteel bij Scarlet en heb daar het Trio pack met nog één extra decoder en betaal hiervoor 43 euro. Ik ben echter niet altijd even gelukkig met de kwaliteit van mijn product bij Scarlet. Eerst ging zowel tv als internet over powerline wat voor conflicten zorgde. Nu heb ik (door eigen ingrijpen, Scarlet werkte niet goed mee) de tv over powerline en internet over wifi (met extra wifi router achter bbox2 die ik zelf heb aangekocht). Nu valt de kwaliteit mee. Ik heb de opstelling zo gedaan omdat tv via wifi volgens Scarlet geen optie was. Nu vroeg ik mij af of het interessant is om op bovenstaande aanbieding in te gaan. Ik wil dan natuurlijk ook wel een beetje vooruit gaan op vlak van kwaliteit. Kan iemand hier op het forum mij zijn mening over geven? En weet iemand wat ik bij bovenstaande aanbieding nog moet bijbetalen als ik een tweede tv toestel wil aansluiten?

Bedankt! 😃

1 reactie

Als je naar Proximus kunt gaan, doen zou ik zeggen! In verhouding betaal je niet veel meer zo te zien.
Met Scarlet heb ik persoonlijk vroeger altijd maar dan ook altijd problemen gehad (zal het dan ook nooit aanraden), met Proximus veel minder problemen. Succes met je keuze!

Reageer