Skip to main content
Een paar maanden geleden ben ik klant geworden bij Proximus en al van bij het begin was het onmogelijk om de Proximus TV applicatie te gebruiken.



Wanneer ik probeer in te loggen op de app krijg ik deze melding: "De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product proximus TV applicatie geactiveerd is op de proximus website (via myproximus)"



Dus ging ik een kijkje nemen op myproximus, waar ik een andere melding te zien krijg: "Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen."



Waar zou dit aan kunnen liggen?
Dag Brent,



Ik heb je gegevens opgezocht en gezien dat dit niet helemaal geactiveerd was op je lijn. Ik heb dit nu in orde gebracht, ten laatste over 2 uur zou de app moeten werken.



Mvg,



Kim
Hey



Ik heb het zelfde probleem. Het zou geactiveerd worden en vanf 18u zou het actief staan, maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmeldingen zoals de topicstarter.



Kan je voor mij dit ook aub in orde brengen?

Bedankt
JLPS



Kan je me je de login van je my proximus doorsturen in prive ?

dan kijk ik om dit voor je te activeren



Mvg

jonathan



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer