Proximus trekt het inbegrepen mobiele datavolume drastisch omhoog vanaf 1 augustus 2017



Toon eerste bericht

188 reacties

Bij mij zou de verhogen van mijn mobiel internet vanaf 01/08 in werking treden en dan zou het 5GB zijn, maar ik merk nog niets van deze aanpassing;
Moeten wij iets speciaals doen of zo hiervoor?
Reputatie 2
Levingke,
Wat zie je als je inlogt op MyProximus via deze link?
Je hebt toch een Mobilus M abonnement of FullControl neem ik aan, want de oudere 'Smart' formules genieten niet van de dataverhoging.

Groeten,
Wim

Waarom krijg ik als Smart+ 15 gebruiker die ook 16 euro betaald per maand deze upgrade niet?
Reputatie 7
Badge +1
Levingke,
Wat zie je als je inlogt op MyProximus via deze link?
Je hebt toch een Mobilus M abonnement of FullControl neem ik aan, want de oudere 'Smart' formules genieten niet van de dataverhoging.

Groeten,
Wim

Waarom krijg ik als Smart+ 15 gebruiker die ook 16 euro betaald per maand deze upgrade niet?

Dat klopt volledig. Heb Smart+ 25 en betaal € 26 en wij krijgen geen data verhoging bij de prijsverhoging begin dit jaar. Wat is het verschil tussen de verhoging van Mobilus en Smart+ dat de een wel een data verhoging krijgt en de andere niet.
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Wim,
Je weet hoe ik erover denk. Ga over indien PX overgaat met het uitbreiden met shims op de Tuttimus abonnementen. Dit zoals TN doet met de WIGO. Tot dan blijf ik bij het oude.
Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Wim,
Altijd kom je hierop terug. Maar dat wil toch niet zeggen dat je niets meer moet doen voor je trouwe klanten. Hier wordt te weinig voor gedaan. Zorg dat elke klant er van profiteert een gelijke verdeling. Neem het voorbeeld van Ziggo/Vodafoon in Nederland. Heb het in dit forum een paar dagen geleden al aangehaald. Dat je nieuwe klanten krijgt is prima maar denk zeker aan je trouwe klanten.
Mvg, Antoon
Ik ben al Proximusklant (Belgacomklant) sinds begin jaren 80 van de vorige eeuw. Toen kregen nieuwe klanten gewoon geen promos, want BGC had een monopolie.
En als ik er over nadenk, sinds toen heb ik eigenlijk ook nooit iets cadeau gekregen van BGC/PX, ook niet wanneer ik een jubileum te vieren had. Al zoveel jaren trouwe sponsor, weet je wel.
En dan krijg je waarschijnlijk reacties zo van de Premium Club. Als je daar nu eens iets mee was, met het aanbod die Premium club. 😞
Dan heb ik een kennis - en geloof me vrij, ik weet echt niet of het waar is wat ze vertelt - die zegt regelmatig eens kan profiteren van een of ander aanbod van Proximus, zoals een nieuwe gsm voor weinig geld. Ze bellen haar zelfs op, zegt ze, of ze een nieuwe gsm/smartphone wil.
Hmm, PX heeft mij nog nooit gebeld of gemaild met een aanbod. 🤔
Misschien gebeurt het haar wel omdat ze geen vaste telefoon heeft en een duurder Smart abonnement? Maar waarom krijg ik dan niks omdat ik in de plaats een abonnement heb op de vaste telefoon? Ik ben toch ook goede klant? TV, Internet, telefoon, 2x smart. Telt dat niet?


Blijkbaar niet dus 😢

PS
Ben net terug van Duitsland. O2 bestaat daar 15 jaar en bied al haar huidige en toekomstige klanten dit aan: http://handytarif-test.de/angebote/o2-free-15.
Ik durf er niet aan denken hoelang Belgacom al bestaat 😁 maar die doen zoiets toch niet, zeker niet voor een zacht prijsje.
Reputatie 2
Badge +1
Hallo,

heb ook een smart+15 en heb 500mb bijgekregen.Heb een comfort pack,dus de oude formule ook nog.Wel met 2 mobilus full control.Betaal op het moment 91euro.Dit is dus comfort ( tv,vaste tel,internet thuis en op noteboek met kaartje),smart 15 dus en 2 mobilus full control.In die prijs zijn al mijn gesprekken inbegrepen van zowel vaste als gsm,heb raar maar waar 750gb,deze maand zelfs 900gb voor internet thuis,mijn internet op gsm en noteboek zijn daar inbegrepen.Eigenlijk alles.Heb wel de getrouwheidskorting,die iedereen kan aanvragen trouwens.Korting omdat mijn gsm in een pack zit.Heb ook een korting als compensatie omdat ik paar maanden problemen met proximus had,my proximus die niet werkte,facturen die niet klopten,zoon zijn internet dat niet werkte ...Als ik een nieuw pack neem,komt het me wel heel wat duurder uit voor hetzelfde.Zelfs zonder die kortingen.Dacht het de bedoeling was beter te worden voor de klanten,niet te zorgen ze gaan lopen.Want ik stap ook over als ik moet veranderen.Ben nog nooit bij een ander gegaan,maar dan direct!!!
Je zult niet verplicht worden om over te stappen zoals het altijd al het geval geweest is bij de komst van nieuwe formules of packs.
Ter vergelijking:
Ook wij hebben een oud comfort pack met 2x smart15 en hebben evenmin iets gezien van extra MB - niet dat wij die extra MB nodig hebben. Daarvoor betalen wij dank zij een bedrijfskorting (via mijn werkgever) +/- 83 euro.
Reputatie 2
Badge +1
De getrouwheidskorting kan iedereen aanvragen.Als je problemen hebt met proximus waar je hinder van ondervind weken of maanden,kan je ook altijd een compensatie vragen.Bij proximus moet je alles zelf vragen.Deze maand zal mijn factuur wel hoger zijn,door de prijsverhogingen.Denk niet zo een klein beetje.Betaalde 14 voor mobilus full control,wat nu 16 geworden is.Dus dat is al 4euro per maand meer.Plus de rest.Voor een service waar ik en zo te horen velen niet om gevraagd heb.Voor de jongeren zal dit goed zijn vooral,die verhoging data.Blijkbaar is dat het belangrijkste voor proximus.Zij zijn de toekomst,zoiets zeker:-)
Reputatie 6
Badge +1
OK, maar blijf toch kritisch tov van dit soort fake news!
Tenzij je er goed voor betaald wordt...😜 😝
Reputatie 6
Badge +1
Bespaar me aub die verkoopspraatjes!
Tijd om over te schakelen...?
Heel juist, lees easy-switch
Reputatie 6
Badge +1
Dat ook de concurrentie in België duur is, daarover bestaat geen twijfel.
Ik betreur alleen dat Proximus trekt het inbegrepen mobiele datavolume drastisch omhoog vanaf 1 augustus 2017 niet geldig is in mijn geval (en voor de trouwe klant).
Switchen naar een andere prox formule, zou me hoedanook geld kosten.

Reageer