Skip to main content
Beantwoord

Proximus chat lijkt computer gestuurd


Ik was daarnet aan het chatten met proximus maar je zag zo dat de berichten niet werden gelezen en beantwoord, je vraagt hulp en krijgt een computer of iemand die niet deftig wilde helpen te zien!
en ineens sluit die de chat af echt onbeschoft.
Iemand een idee waar ik proximus kan bereiken en echt hulp kan krijgen (niet telefonisch) daar weten ze niks van de systemen.

Beste antwoord door Martin

dan voer ik bv dit willekeurig gekozen nummer in dan krijg ik

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

20 reacties

Martin
  • 33553 reacties
  • 16 december 2017
Hier op het forum kun je uw vraag stellen of het kan ook in privé via een > privébericht.
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 16 december 2017
privebericht, nee helaas niet, al mijn facebook berichten negeren ze en nu kan je ze op fb zelf geen bericht meer sturen, en mailen gaat ook niet. Ik wil gewoon hulp das al.

Martin
  • 33553 reacties
  • 16 december 2017
of nog als volgt :
> contacteer onze klantendienst .
(of via alternatieve link > spaar tijd kom snel in contact met de juiste dienst)
*️⃣ klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >

Martin
  • 33553 reacties
  • 16 december 2017
Opmerking: ik weet uiteraard niet of ze direct gaan antwoorden of wanneer !

Martin
  • 33553 reacties
  • 16 december 2017
of bellen naar gratis nummer 0800 22 800 (Helpdesk ook op zaterdag en zondag)
Of afwachten tot iemand van Proximus hier op het forum reageert om je verder te helpen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 16 december 2017
wachtijd is meer dan 10 minuten zei de telefoon computer. en als ze de chat niet beantwoorden dan het forum ook niet vrees ik. Vroeger kon je ze mailen maar dit is precies van het net gehaald die link naar een contactformulier, klopt dit?

Martin
  • 33553 reacties
  • 16 december 2017
dat is deze link geworden >> contacteer onze klantendienst .

zoals ik hierboven al gepost heb

Hangt er een beetje vanaf soms krijg je hier wel tamelijk vlug antwoord van iemand van proximus maar het kan anders uitdraaien ook !

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 16 december 2017
het is met die link dat ik geen mail meer kan sturen,

Martin
  • 33553 reacties
  • 16 december 2017
ook niet via deze weg ?
*️⃣ klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" > "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >


  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 16 december 2017
Zoals ik al zei, ik krijg geen enkele keer de verwijzing naar mail, niet met andere vraag, niet met klacht ik kan geen mail meer sturen, in bijlage zie je wat ik telkens te zien krijg, alleen bellen kan ik doen maar hun wachttijd is te lang.

Martin
  • 33553 reacties
  • 16 december 2017
straf !! als ik dan op mail ons klik krijg ik het formulier:


  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 16 december 2017
weer hetzelfde probleem

Martin
  • 33553 reacties
  • 16 december 2017
heb je wel "Ik heb een vraag over mijn factuur" gekozen want niet alle keuzes die je kiest geven een contactformulier!

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 16 december 2017
ik zeg het, op facebook kon ik ineens geen berichten meer sturen naar ze, in de chat antwoorden ze niet, en vanaf ik mijn nummer ingeef krijg ik een heel ander ding te zien dan u, volgens mij hebben ze mijn nummer geblokkeerd in klantendiensten of zo iets,

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 16 december 2017
wel ik heb dien een klacht in gedaan, een vraag over mijn factuur maar telkens komt er enkel om te bellen te staan, ik ga nog eens proberen

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 16 december 2017
welke heb je hier geselecteerd om die mail te krijgen? ik zal hetzelfde doen en tonen wat ik te zien krijg

Martin
  • 33553 reacties
  • 16 december 2017
ik volg deze link
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
dan klik ik op ken mijn tf nummer


  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 16 december 2017
Na wat prutsen is het eindelijk gelukt, echt super super bedankt voor de tijd 😃 en de hulp.

Martin
  • 33553 reacties
  • Antwoord
  • 16 december 2017
dan voer ik bv dit willekeurig gekozen nummer in dan krijg ik


Martin
  • 33553 reacties
  • 16 december 2017
JR-1912 schreef:
Na wat prutsen is het eindelijk gelukt, echt super super bedankt voor de tijd 😃 en de hulp.

👍🏽 graag gedaan.