Beantwoord

Proximus chat lijkt computer gestuurd

  • 16 December 2017
  • 20 reacties
  • 1182 Bekeken

Ik was daarnet aan het chatten met proximus maar je zag zo dat de berichten niet werden gelezen en beantwoord, je vraagt hulp en krijgt een computer of iemand die niet deftig wilde helpen te zien!
en ineens sluit die de chat af echt onbeschoft.
Iemand een idee waar ik proximus kan bereiken en echt hulp kan krijgen (niet telefonisch) daar weten ze niks van de systemen.
icon

Beste antwoord door Martin 16 December 2017, 21:06

Bekijk origineel

20 reacties

Na wat prutsen is het eindelijk gelukt, echt super super bedankt voor de tijd 😃 en de hulp.
👍🏽 graag gedaan.
dan voer ik bv dit willekeurig gekozen nummer in dan krijg ik

Na wat prutsen is het eindelijk gelukt, echt super super bedankt voor de tijd 😃 en de hulp.
ik volg deze link
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
dan klik ik op ken mijn tf nummer

welke heb je hier geselecteerd om die mail te krijgen? ik zal hetzelfde doen en tonen wat ik te zien krijg
wel ik heb dien een klacht in gedaan, een vraag over mijn factuur maar telkens komt er enkel om te bellen te staan, ik ga nog eens proberen
ik zeg het, op facebook kon ik ineens geen berichten meer sturen naar ze, in de chat antwoorden ze niet, en vanaf ik mijn nummer ingeef krijg ik een heel ander ding te zien dan u, volgens mij hebben ze mijn nummer geblokkeerd in klantendiensten of zo iets,
heb je wel "Ik heb een vraag over mijn factuur" gekozen want niet alle keuzes die je kiest geven een contactformulier!
weer hetzelfde probleem
straf !! als ik dan op mail ons klik krijg ik het formulier:

Zoals ik al zei, ik krijg geen enkele keer de verwijzing naar mail, niet met andere vraag, niet met klacht ik kan geen mail meer sturen, in bijlage zie je wat ik telkens te zien krijg, alleen bellen kan ik doen maar hun wachttijd is te lang.
ook niet via deze weg ?
*️⃣ klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" > "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >

het is met die link dat ik geen mail meer kan sturen,
dat is deze link geworden >> contacteer onze klantendienst .

zoals ik hierboven al gepost heb

Hangt er een beetje vanaf soms krijg je hier wel tamelijk vlug antwoord van iemand van proximus maar het kan anders uitdraaien ook !
wachtijd is meer dan 10 minuten zei de telefoon computer. en als ze de chat niet beantwoorden dan het forum ook niet vrees ik. Vroeger kon je ze mailen maar dit is precies van het net gehaald die link naar een contactformulier, klopt dit?
of bellen naar gratis nummer 0800 22 800 (Helpdesk ook op zaterdag en zondag)
Of afwachten tot iemand van Proximus hier op het forum reageert om je verder te helpen.
Opmerking: ik weet uiteraard niet of ze direct gaan antwoorden of wanneer !
of nog als volgt :
> contacteer onze klantendienst .
(of via alternatieve link > spaar tijd kom snel in contact met de juiste dienst)
*️⃣ klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
privebericht, nee helaas niet, al mijn facebook berichten negeren ze en nu kan je ze op fb zelf geen bericht meer sturen, en mailen gaat ook niet. Ik wil gewoon hulp das al.
Hier op het forum kun je uw vraag stellen of het kan ook in privé via een > privébericht.
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

Reageer