Sinds gisterenochtend heb ik plots geen wifi-verbinding meer op mijn iphone terwijl de andere 4 personen die in dit huis wonen geen problemen ondervinden. Als ik wil verbinden vraagt hij steeds het wachtwoord en als ik dit correct ingeef krijg ik constant de melding dat dit wachtwoord niet juist is terwijl de andere personen het ook geprobeerd hebben en bij hen lukt het wel. Ik heb al alles geprobeerd: netwerk instellingen gereset, iphone opnieuw opgestart, de laatste update uitgevoerd,.... En ik ondervind ook hetzelfde probleem op mijn Macbook. Iemand die hier iets meer over weet?
Bladzijde 1 / 1
Dag Jordi, je kan altijd eens proberen de bbox te resetten door de reset knop 10 sec ingedrukt te houden. Let op, alle zelf aangebrachte instellingen zijn dan verdwenen. Je dient dan het wachtwoord in te geven dat op een label staat op de achterkant van de bbox. MVG, Wim
Probeer ook eens om het huidige opgeslagen draadloos netwerk van uw B-Box3 te verwijderen en nadien terug opnieuw te verbinden : https://www.appletips.nl/ios-een-wi-fi-netwerk-vergeten/ voor je iphone en hier voor je Mac: https://www.appletips.nl/os-x-gebruikte-wi-fi-netwerken-verwijderen/ Op een smartphone zou het nog kunnen voorvallen dat je toetstenbord op QWERTY ingesteld staat in plaats van AZERTY, zorg dat caps lock niet ingeschakeld staat.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.