Skip to main content
Ik krijg nu de melding dat ik Belgacom TV klant moet zijn om van TV Overal te kunnen genieten.



Ik ben Belgacom TV klant.



Heb het door gegeven naar de technische dienst en ze hebben blijkbaar nog oproepen gekregen.



De persoon aan de telefoon zei me dat hij me later zal terug bellen omdat een expert nog aan het achterhalen is wat het probleem is.



Mochten andere gebruikers ook deze problemen hebben gelieve ze te posten in deze topic.



(Heb deze topic aangemaakt op vraag van de helpdesk)



Indien u problemen heeft met TV Overal gelieve dit melden aan de ontwikkelaars via mail

https://mailto:mobile.applications@belgacom.be" rel="nofollow of https://mailto:mobileapplications.belgacom@gmail.com" rel="nofollow

Gelieve een duidelijke omschrijving van het probleem te verzenden.

mvg,





Patrick

Heb telefoon gekregen , moest de aplicatie van de Tablet verwijderen , opnieuw onieuw instaleren en nog eens proberen.



Nog steeds hetzelfde , dan de modem moeten heropstarten.



Ze hebben mijn decoder er vervolgens uit het systeem gehaald , dan er terug ingezet .



Nog steeds hetzelde.



Antwoord dit wordt iets voor de experten die hun exlusief bezig houden met de Samsung TAB.



We zullen je terug contacteren op Maandag.



Dus weten ze op de support ook weer niet wat het probleem eigenlijk is .



Niet aangenaam dat ze niet kunnen helpen en ze toegeven dat ze niet weten wat het probleem is.



Mischien een suggestie dat ze in het weekend ook de experten voor de Samsung Tab beschikbaar hebben.



Want een product lanceren en een gebrekkige support is alles behalve goede Reclame.



Benieuwd wat ik morgen mag vernemen.


jammer, maar we zitten natuurlijk nog in de testfase van dit project en het wordt voorlopig dan ook gratis aangeboden.



kinderziekten als deze komen maar boven na de release, dus wat werk voor de developers



mvg


doet mij denken aan Belgacom tv op zich, wat na 6 jaar na de release nog vol met baby ziekten zit :)


Experts beschikbaar hebben in het weekend voor zo'n applicatie??? Sommigen gaan echt wel ver in de vraag naar support :S


Inderdaad, TV Overal is nog maar juist gelanceerd in testfase.... en dus nog gratis. Je kunt maar eisen stellen voor iets waar je voor betaalt vind ik. Als je iets wilt downloaden om mee te testen, moet je er de problemen maar bijnemen.


Heb hetzelfde probleem met de Tab sinds gisteren. Ben Belgacom tv klant en krijg nu de melding "om te kunnen genieten van de dienst 'TV Overal, dient u Belgacom TV klant te zijn".



Werkte voordien wel. Herinstallatie, heropstarten verhelpt het probleem niet.



gr,



hans


ja mannen, ze zijn op de hoogte van dit probleem



volgens Eva op twitter zouden de problemen morgen of ten laatste overmorgen moeten opgelost zijn



http://twitter.com/belgacom_eva_NL/status/87800148473810944



't is wel vreemd dat het eerste werkte voor jullie, en achteraf in panne viel....



hier werkt het nog steeds perfect overigens



mvg


heb vrijdag ook geprobeerd: werkte niet in de voormiddag



rond 15u applicatie verwijdert en de nieuwere versie op de market gedownload: sindsdien werkt alles perfect.

alleen blijft dat irritant schermpje dat je waarschuwt wanneer je via je simkaart online gaat voor het scherm hangen als je tv wil kijken.



Via Wifi geen enkel probleem bij mij pmet de Tab P1000 (7 inch model)


Goed Nieuws



Sinds 17 uur functioneert het terug hier bij mij.



Wat je wel moet doen als je de aplicatie opstart je uitloggen en dan opnieuw inloggen



Het probleem lag aan de server instellingen bij Belgacom . Al dus de persoon van de support die me belde.



Patrick


Momenteel zijn er terug problemen.



Er komt de melding server niet beschikbaar.



Wat je dan moet doen : uitloggen op je tab bij TV Overal en opnieuw inloggen.



Normaal gezien werkt het dan opnieuw



Succes


Hier ook alles OK sinds vanmiddag.



gr,



Hans


Bij mij loopt de tv gids twee uur achter. het nieuws van 19.00u begint om 17.00u etc. Iemand die daar ook last van heeft?


Op je Tab ga je naar de instellingen , vervolgens naar datum en tijd , nu tijdzone instellen daar selecterr je MIDDEN EUROPESE standaartijd (Brussel).



Nu de tijd op je Tab opnieuw instellen . Ook zeker Automatisch uitvinken



Eens deze handelingen uitgevoerd zou de TV gids nu een correcte tijd weergave hebben.



Succes



Patrick


Er zijn opnieuw problemen .



Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server / of de srever is niet beschikbaar probeer het later opnieuw .



De toepassing sluit zelf af en vraagt om een feedback te verzenden en het probleem te beschrijven .



Zekers doen zo weten de developers en technici welke problemen er zich voor doen met de aplicatie.



Wel handig dat de bijgewerkte aplicatie nu voorzien is om vanaf je toestel een feedback te verzenden .



Patrick


Dit krijg je momenteel te zien vervolgens zal de aplicatie sluiten en word er gevraagd om dit te melden en te beschrijven zeker doen via je Tablet







mvg


ja, dat is mijn foutmelding die ik krijg, maar crashen doet mijn app niet hoor. 't is dan ook geen tablet, maar een smartphone



mvg


De app. crasht nu ook niet meer op de Samsung Tab na een nieuwe update maar nu komt er de melding .



Fout u dient Belgacom TV Klant te zijn en vervolgens Fout de server is momenteel niet beschikbaar.


Net binnen gekregen op mijn Tablet



Indien u problemen heeft met TV Overal gelieve dit melden aan de ontwikkelaars via mail



mobile.applications@belgacom.be of mobileapplications.belgacom@gmail.com



Gelieve een duidelijke omschrijving van het probleem te verzenden.



mvg,


Heb te horen gekregen dat de zenders die nu te verkrijgen zijn enkel de zenders zijn die wilden mee werken tijdens de test periode.



Dus de andere zenders hebben hun medewerking geweigerd en het dus niet Belgacom is dat ze niet wil aanbieden.





mvg,



Patrick


Hoi, Patrick



Dat sommige zenders niet willen meewerken tot daar en toe maar hun eigen zender anne is er zelfs niet bij. Waarom zouden die zenders weigeren we hebben abbo bij Belgacom we betalen ervoor en dan met alleen EEN en CANVAS komen vindt ik maar erg hoor.


anne kon niet weigeren, want is een zender van Belgacom TV zelf.

Dus als anne er niet bij is, dan is dit volledig de verantwoordelijkheid van Belgacom zelf.




de uitzendrechten voor tv overal zijn heel gecompliceerd, en van heel andere orde dan gewoon die zenders in de huiskamer brengen. als zenders niet willen meewerken is dat spijtig, maar belgacom kan ze niet tonen als ze niet willen.



persoonlijk vind ik het vlaamse aanbod nog zo slecht niet, wij hebben tenminste één en canvas, voor mij toch nog steeds de zenders die ik het meest bekijk. de walen moeten het stellen met wat commerciele zenders van bedenkelijk allooi.



dit gezegd zijnde, hopelijk komen er nog zenders bij, maar dit zal niet vanzelfsprekend zijn en belgacom kan je hier niet verantwoordelijk voor stellen. belgacom zal tot het uiterste gaan het aanbod uit te breiden, zeker na commercialisatie



mvg


en anne is een samenwerking tussen Belgacom en de VMMa, er is nog geen enkele VMMa zender te zien geweest op TV Overal



mvg


Hmmm... als je de TV app opent en naar instellingen gaat zie je daar het volgende lijstje:



EEN - CANVAS/KETNET - VTM - VT4 - VIJ TV - 2BE - VITAYA - ACHT - BELGACOM ZOON NL - ANNE - EUROSPORT NL - EUROSPORT FR - BELGACOM ZOOM FR - CARTOON NETWORK NL - VTM KZOOM - NICKLEDEON JUNIOR NL - TIJI - CANAL J - NICKLEDEON JUNIOR FR - JIM - MCM POP - TRACE URBAN - LA UNE - LA DEUX - RTL-TVI - CLUB RTL - PLUG RTL - TF1 - FRANCE 2 - FRANCE 3 - AB3 - AB4 - CARTOON NETWORK FRANCE



Deze kan je activeren of verplaatsen.



Ik vermoed dus dat dit de zenders gaan zijn die worden uitgezonden via TV overal.


axs, dat zijn die zenders die je kan zien staan in de tv gids... heeft niets te maken met wat je op de app kan bekijken.



mvg


Reageer