probleem met boeketten

  • 21 April 2011
  • 5 reacties
  • 468 Bekeken

Hoi iedereen,

als nieuweling bij belgacom tv heb ik problemen met de huidige boeketten van de digitale tv.
Ik had namelijk alles eerst nieuw besteld via online maar kon dan niet verder om mijn bestelling te doen.

( ik wilde dus intense internet, favorite tv,vaste telefoon, en 2 gsm's omschakelen naar belgacom: toch al een mooi pakketje dacht ik bij mezelf. Het is door de 2e gsm nummer dat ik vast liep op het internet)

Dan had ik ingebeld en heeft een dame mij verzekerd dat ik dezelfde voordelen zou bekomen alsof ik online verder ging bestellen en zij kon wel alle gevraagde producten omzetten.
Nu blijkt dus dat het niet mogelijk is om dus het gratis boeket kids te houden en mijn 2 zelf gekozen boeketten.
( mijn enternainment boeket vliegt steeds terug naar niet mogelijk : zowel via de digitale tv bestelling als online via e-service )

Mij was echt duidelijk beloofd dat ik echt dezelfde voordelen ging hebben ( zelfs omdat ik 2 gsm's ging omzetten ) alsof ik online alles verder had afgehandeld.
Kan Eva eens even kijken naar wat er allemaal mis aan het lopen is of ben ik gewoon iets te snel ... ( zit nog in mijn 14 dagen proeftijd he )

Alvast dank voor de antwoorden,

Ivivke

5 reacties

Badge
Deze vraag kan je beter aan Eva persoonlijk stellen.Want zelf denk ik dat je wel iets zal moeten opgeven je krijgt immers van belgacom bij dit abonnement een krediet van 10€ daar kan je 1boeket van 10€ voor nemen of 2 van 5€.Maar jij wil er drie gratis nu denk ik dat er ergens een misverstand is geweest.
Hoi Axana,

neen hoor, ik kreeg dankzij mijn online bestelling wel degelijk het kidsboeket 1 jaar gratis en dan mijn 2 boeketten in het favorite systeem geeft dus 3 boeketten gedurende 1 jaar, zo kunnen we wel wat uitproberen om te bepalen welke we behouden na dit jaar.
Maar ik merk maar op dat ik er idd maar 2 kreeg waaronder de kids en ik mijn boeket dus mis ( entertainment nl boeket )...

DAt is ons ook duidelijk beloofd toen we voor hulp belden naar de verkoopsafdeling van Belgacom, dat zij deze bestelling verder afwerkten en dus kreeg ik dat kids boeket voor 1 jaar normaal gratis.

Tevens ineens de gratis activatie en 1 maand gratis pakket.

In het begin was het zelfs niet mogelijk om me in te schrijven in e-service, wat nu al een beetje beter loopt.

Daarom dat ik hoop dat eva even kon kijken wat er mis loopt.
De gsm's zijn ook nog niet overgeschakeld merken we op, maar dat is het laatste van onze direct zorgen.

Mvg. Ivivke
Badge
Dan kan je beter een prive mail sturen aan Eva en deze vraag stellen.Dan kan ze dat eens even uitzoeken voor je.
Ah, ik dacht dat ik deze mee had gestuurd naar haar via tag 'vraag het aan eva', zal het even uitpluizen en doorsturen dan ,

alvast dank ....

Ivivke
Reputatie 7
Badge +1
Ivivke heeft gelijk. Der promo is momenteel:











Telephony + Mobile + Internet + Belgacom TV Comfort





Pack Telephony + Mobile + Internet + TV
Gratis digitale tv dankzij onze Packs
Hoe meer u combineert in een Pack, hoe minder u betaalt.
Met dit pack bespaart u minstens € 27,50/maand.

Voor nieuwe Internet klanten
Gratis installatie en activering
OF
1 maand gratis abonnement + gratis activering
Online korting : Gratis Kids boeket gedurende 1 jaar
Aanbod geldig van 21/03/2011 tot 22/05/2011
Geldig voor elk nieuw contract van 12 maanden.

Gratis 1 jaar kids boeket is dus wel degelijk bovenop voordelen "TV-favorite of intense"



Reageer