Beantwoord

Premium punten inruilen via MyProximus

  • 6 February 2016
  • 15 reacties
  • 422 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Ik probeer nu zeker 2 weken om mijn Premium punten via My Proximus om te ruilen voor 5 VOD kredieten en tot op heden zijn die pogingen mislukt.
Als ik op 5 VOD klik dan verspringt die website terug op de lijst van de artikelen met de vermelding bovenaan dat het gekozen artikel niet beschikbaar is terwijl nochtans staat aangegeven dat het gekozen artikel wel op voorraad is wat eigenlijk eigenaardig is aangezien het geen concreet voorwerp betreft.
Volgens mij is dat een fout van de website want als ik om het even welk artikel aanduidt krijg ik overal dezelfde vermelding en moet mij niet vertellen dat geen artikel beschikbaar is want zou een beetje teveel toeval zijn.
icon

Beste antwoord door Marleen 6 February 2016, 18:02

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Alexander, ik heb het geprobeerd en ik heb geen probleem. Heb je het al eens geprobeerd in een andere browser of zo?
Anders moet je het proberen via het nummer 1915, maar ik vind het zekerder via MyProximus.
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb eerst met Google Chrome geprobeerd en zoals ik zei lukte dat van geen kanten, vervolgens heb ik de raad van Marleen opgevolgd en met een andere browser geprobeerd en inderdaad met Safari is dat gelukt hetzij ook met moeite maar enfin het is gelukt en nu staan die 5 VOD credits op de decoder.
Duizend maal dank Marleen.
:8 waarom denk je dat ik vijf verschillende browsers staan heb op mijn laptop, je mag eens twee maal raden:?
Reputatie 6
Badge +2
Kan je ze eens opnoemen?
ff/edge/ie11/chrome/opera/Qupzilla/Seamonkey/Iron
laatste drie weinig alleen voor testen
Reputatie 6
Badge +2
ff/edge/ie11/chrome/opera/Qupzilla/Seamonkey/Iron

Op mijn Windows (probleem) laptop staan 3 browsers nl Internet Explorer, Mozilla Firefox en Google Chrome, op mijn Macbook Air staan eveneens 3 browsers nl Safari, Google Chrome en Opera.
Als je bij Proximus zit zeker beter te veel browsers dan te weinig, dan heb je kans dat het met ene werkt;)
Reputatie 7
Badge +6
Zeg Alexander, het is toch een enorme verbetering tegenover vroeger dat die credits nu onmiddellijk bijna op je decoder komen te staan. Vorig jaar was dat toch anders. Dan was dat via de post of mail en dat bleef maar duren.
Ik vind dat een serieuze vooruitgang.
Geniet van je films!
Dat was een code zeker vroeger dat je moest invoeren om je film met deze credits te kunnen bekijken, 't is al zo lang geleden dat ik het bijna niet meer weet.
Reputatie 6
Badge +2
Dat die credits direct op de decoder komen is vaneigens een verbetering maar dat is nog maar pas dat dat zo is want vorig jaar was dat nog anders dan kreeg ik die 5 codes per e-mail toegestuurd en moest ik die invoeren en bovendien waren die codes maar slechts 6 maanden geldig,nu is het naar het schijnt 1 jaar geldig, zo heb tenminste meer tijd om naar die 5 gratis films te kijken want ik ben niet zo iemand die zich laat opjagen.
Reputatie 7
Badge +6
Inderdaad Alexander, vorig jaar nog en zo lang geleden is dat nu toch niet hé. Dat invoeren van die codes was om dol van te worden. Tien cijfers of meer. Nee, dit is een echte verbetering.
't is meer en kwestie om aan credits te geraken ;-))
Reputatie 7
Badge +6
Nu we 3 i.p.v. 2 punten per € krijgen, gaat het misschien eindelijk wat vlugger. (als ze tenminste het aantal punten dat je moet hebben niet opvoeren!)
Reputatie 6
Badge +2
En als een deel van die punten niet vlugger vervallen.

Reageer