Skip to main content
Beantwoord

PPPoE wachtwoord

  • September 18, 2017
  • 18 reacties
  • 4248 Bekeken

Zoals velen heb ik een problemen met het spelen van destiny2 op mijn ps4.
In een ander topic stond een procedure om dit te verhelpen maar daarvoor heb ik een pppoe gebruikers id en wachtwoord nodig.
Ik heb dit verkregen door naar de technische dienst te bellen maar nu blijkt dit foutief te zijn.
Kan iemand dit nakijken en de juiste codes doorsturen aub, ik heb al een prive bericht gestuurd met gegevens.

alvast bedankt

Beste antwoord door RobrechtB

Via myproximus kan je jou PPPoE gegevens vinden. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_conn_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-website-instellen/wachtwoord-van-uw-internetverbinding.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

18 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • September 18, 2017
Dag Speci, ik heb je de nodige info gestuurd via en privé bericht. Groeten,Robrecht

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 18, 2017
bedankt, het heeft gewerkt .

  • Apprentice
  • September 18, 2017
Ik heb een gelijkaardig probleem, maar met een xbox.
Nu dacht ik dat op te kunnen lossen door een Linksys router die ik nog heb liggen in te stellen.
Hiervoor heb ik echter ook mijn login en PPPoE wachtwoord nodig.
Reeds vier dagen geleden een privé bericht gestuurd, maar nog geen reactie...

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • September 18, 2017

  • Apprentice
  • September 18, 2017
top! het werkt, bedankt

Martin
  • September 19, 2017
Het is eigenlijk niet echt je wachtwoord terugvinden maar veranderen dat je daar kan doen op bovenstaande link.

  • Apprentice
  • September 19, 2017
Hetzelfde probleem en geen antwoord

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 19, 2017
Kan je je vaste lijnnummer of klantnummer via privé bericht naar het Proximus team sturen?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Kim

  • Apprentice
  • September 20, 2017
Hallo same here met Destiny 2... Maar hoe krijg je uw PPPoE en wachtwoord?

Martin
  • September 20, 2017
pppoe login/wachtwoord door een privébericht te sturen en dit kan je door op de link juist boven us vraag te klikken.

zie ook
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_conn_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-website-instellen/wachtwoord-van-uw-internetverbinding.html

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • September 20, 2017
Via myproximus kan je jou PPPoE gegevens vinden. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_conn_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-website-instellen/wachtwoord-van-uw-internetverbinding.html

Martin
  • September 20, 2017
Hallo RobrechtB,
Maar je moet wel je wachtwoord veranderen in dit geval als je het niet meer kent.
Moet je dan uw bbox3 herstarten of wordt dit ook automatisch gepusht naar de bbox3?
Mvg,
Martin.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • September 20, 2017
Dag Martin, je nieuw wachtwoord is actief binnen de 2 uur.

Via ZTC word het nieuwe wachtwoord naar de modem gepushed. Er zal vast dus wel een kleine onderbreking zijn terwijl de ZTC loopt. Natuurlijk kan je het ook zelf aanpassen via de 192.168.1.1

Martin
  • September 20, 2017
Bedankt Robrecht voor je uitleg.
groetjes,
Martin

  • Apprentice
  • September 20, 2017
Wanneer ik op mijn producten klik krijg ik altijd een technische fout.
Wat is er aan de hand?

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • September 20, 2017
Mr.DeBcuk,

De producten via je MyProximus account bedoel je zeker?

Mvg,

Andy

  • Apprentice
  • September 20, 2017
Ja de ene waar ik op uitkom wanneer ik op "bekijk uw producten" klik.
Hoe komt dit?

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • October 10, 2017
Hallo, op welke naam staat uw klanten nr 165320770 ? Mvg, Aw