Zoals velen heb ik een problemen met het spelen van destiny2 op mijn ps4.
In een ander topic stond een procedure om dit te verhelpen maar daarvoor heb ik een pppoe gebruikers id en wachtwoord nodig.
Ik heb dit verkregen door naar de technische dienst te bellen maar nu blijkt dit foutief te zijn.
Kan iemand dit nakijken en de juiste codes doorsturen aub, ik heb al een prive bericht gestuurd met gegevens.
alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
Dag Speci, ik heb je de nodige info gestuurd via en privé bericht. Groeten,Robrecht
bedankt, het heeft gewerkt .
Ik heb een gelijkaardig probleem, maar met een xbox.
Nu dacht ik dat op te kunnen lossen door een Linksys router die ik nog heb liggen in te stellen.
Hiervoor heb ik echter ook mijn login en PPPoE wachtwoord nodig.
Reeds vier dagen geleden een privé bericht gestuurd, maar nog geen reactie...
Nu dacht ik dat op te kunnen lossen door een Linksys router die ik nog heb liggen in te stellen.
Hiervoor heb ik echter ook mijn login en PPPoE wachtwoord nodig.
Reeds vier dagen geleden een privé bericht gestuurd, maar nog geen reactie...
Dag Jan, Je kan het wachtwoord terugvinden op myproximus https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_conn_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-website-instellen/wachtwoord-van-uw-internetverbinding.html
top! het werkt, bedankt
Het is eigenlijk niet echt je wachtwoord terugvinden maar veranderen dat je daar kan doen op bovenstaande link.
Hetzelfde probleem en geen antwoord
Kan je je vaste lijnnummer of klantnummer via privé bericht naar het Proximus team sturen?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten,
Kim
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten,
Kim
Hallo same here met Destiny 2... Maar hoe krijg je uw PPPoE en wachtwoord?
pppoe login/wachtwoord door een privébericht te sturen en dit kan je door op de link juist boven us vraag te klikken.
zie ook
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_conn_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-website-instellen/wachtwoord-van-uw-internetverbinding.html
zie ook
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_conn_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-website-instellen/wachtwoord-van-uw-internetverbinding.html
Via myproximus kan je jou PPPoE gegevens vinden. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_conn_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-website-instellen/wachtwoord-van-uw-internetverbinding.html
Hallo RobrechtB,
Maar je moet wel je wachtwoord veranderen in dit geval als je het niet meer kent.
Moet je dan uw bbox3 herstarten of wordt dit ook automatisch gepusht naar de bbox3?
Mvg,
Martin.
Maar je moet wel je wachtwoord veranderen in dit geval als je het niet meer kent.
Moet je dan uw bbox3 herstarten of wordt dit ook automatisch gepusht naar de bbox3?
Mvg,
Martin.
Dag Martin, je nieuw wachtwoord is actief binnen de 2 uur.
Via ZTC word het nieuwe wachtwoord naar de modem gepushed. Er zal vast dus wel een kleine onderbreking zijn terwijl de ZTC loopt. Natuurlijk kan je het ook zelf aanpassen via de 192.168.1.1
Via ZTC word het nieuwe wachtwoord naar de modem gepushed. Er zal vast dus wel een kleine onderbreking zijn terwijl de ZTC loopt. Natuurlijk kan je het ook zelf aanpassen via de 192.168.1.1
Bedankt Robrecht voor je uitleg.
groetjes,
Martin
groetjes,
Martin
Wanneer ik op mijn producten klik krijg ik altijd een technische fout.
Wat is er aan de hand?
Wat is er aan de hand?
Mr.DeBcuk,
De producten via je MyProximus account bedoel je zeker?
Mvg,
Andy
De producten via je MyProximus account bedoel je zeker?
Mvg,
Andy
Ja de ene waar ik op uitkom wanneer ik op "bekijk uw producten" klik.
Hoe komt dit?
Hoe komt dit?
Hallo, op welke naam staat uw klanten nr 165320770 ? Mvg, Aw
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.