Hallo,
Ik probeer poorten 25,80 en 443 te forwarden naar interne IP adressen.
Ik heb de poorten in de router geopend(ook aan een intern IP toegekend) en in myproximus account geactiveerd dat ik dit toesta.
Toch zodra ik naar mijn IPv4 adres surf van de modem (of naar mijn domein) kom ik steeds uit op de Bbox3. Het lijkt er dus op dat deze de forwarding niet gebeurd.
Kan iemand mij een document posten met de stappen die ik moet doorlopen? Het valt me ook op dat ik niet naar mijn IPv4 adres kan pingen.... lijkt me niet logisch?
Mvg,
Stief
Beantwoord
Port forwarding Bbox 3
Beste antwoord door StevenOosterbosch
Elsa, ik heb het probleem gevonden.
In de Remote Access instelling stond enable poort 443 aangevinkt.
En gaan de inkomende pakketjes naar de modem en niet naar de port.
Een vriend van mij die bij Eurosys Tongeren werkt heeft het probleem gevonden op basis van enkel bovenstaande afbeelding. Een bedrijf dat nota bene Telenet verdeler is.
Ik waardeer je hulp Elsa, maar ik heb 3 call center medewerkers aan de lijn gehad die mij enkel konden zeggen dat ze geen support geven op port forwarding. Dit vind ik zwaar ondermaats. Ze verwezen mij zelfs door naar websites als portforward.com en Google.
Enfin, het euvel is verholpen. En dit topic mag worden afgesloten 🙂.
Bekijk origineelIn de Remote Access instelling stond enable poort 443 aangevinkt.
En gaan de inkomende pakketjes naar de modem en niet naar de port.
Een vriend van mij die bij Eurosys Tongeren werkt heeft het probleem gevonden op basis van enkel bovenstaande afbeelding. Een bedrijf dat nota bene Telenet verdeler is.
Ik waardeer je hulp Elsa, maar ik heb 3 call center medewerkers aan de lijn gehad die mij enkel konden zeggen dat ze geen support geven op port forwarding. Dit vind ik zwaar ondermaats. Ze verwezen mij zelfs door naar websites als portforward.com en Google.
Enfin, het euvel is verholpen. En dit topic mag worden afgesloten 🙂.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.