Beantwoord
Pay and go vervallen?
Ik heb al 18 jaar hetzelfde nummer. Voor professionele redenen tijdelijk naar het buitenland verhuisd en overgestapt op Pay and go om mijn nummer te kunnen behouden en terug in gebruik te nemen na terugkomst. Telkens om de zes maand opgeladen maar onlangs te laat. Ben ik mijn nummer definitief kwijt. Hoe kan ik het terug krijgen?
Beste antwoord door MarliesR
Beste Wendy,
Je hebt er inderdaad goed aan gedaan om regelmatig te herladen. Indien je binnen het jaar niet herladen hebt, vervalt dit nummer.
U heeft echter na de vervaldatum nog 1 week de tijd om dit nummer te reactiveren door te herladen. Indien je tijdens die week contact opneemt met ons (best via de klantendienst op het nummer 0800 22 800) kunnen wij gerust nakijken in welke 'fase' dit nummer staat.
Indien dit later is dan die 7 dagen, kunnen wij het nummer helaas niet meer reactiveren, mijn oprechte excuses daarvoor.
Met vriendelijke groeten,
Marlies
Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden.
Bekijk origineelJe hebt er inderdaad goed aan gedaan om regelmatig te herladen. Indien je binnen het jaar niet herladen hebt, vervalt dit nummer.
U heeft echter na de vervaldatum nog 1 week de tijd om dit nummer te reactiveren door te herladen. Indien je tijdens die week contact opneemt met ons (best via de klantendienst op het nummer 0800 22 800) kunnen wij gerust nakijken in welke 'fase' dit nummer staat.
Indien dit later is dan die 7 dagen, kunnen wij het nummer helaas niet meer reactiveren, mijn oprechte excuses daarvoor.
Met vriendelijke groeten,
Marlies
Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.