opnames verdwenen

  • 29 December 2015
  • 9 reacties
  • 899 Bekeken

vandaag waren al onze opnames (behalve de opnames van 1 kinderserie rox) - verdwenen... ook al stond er gisteren nog 56 dagen bij bepaalde films en dergelijke
hoe kan dit?
modem en decoder al terug heropgestart maar niks?
alvast bedankt voor de reactie!

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heb je je modem en decoder al eens heropgestart? Zijn je opnames nadien nog steeds verdwenen? Kan je je telefoonnummer of klantnummer via privébericht doorsturen naar Het Proximus Team?

Mvg,
Kim
Reputatie 5
Badge +1
Ach, da's sinds de laatste 'fameuze' - ondoordachte - interface een oud zeer, dat allicht met een hopelijk doordachtere update zal worden opgelost.
Deze zou voorzien voor eind februari
Reputatie 5
Badge +1
@ Elsa
Late we dit verhopen, want Proximus met het epitheton "waar men frequent modem&decoder (dikwijls vergeefs) dient te resetten" is géén goeie reclame.
In ieder geval heb ik persoonlijk nog altijd geluk gehad en er zijn bij nog geen opnames die verdwenen zijn (v5-mini/NTE...10.82)
Reputatie 7
Badge +1
Soms gebeurt het inderdaad dat de verbinding met de server plots verbroken wordt en een groot deel opnames verdwijnen, meestal (bij mij toch) na het wissen van een bekeken opname. De laatste tijd komen die steeds terug na een herstart van de decoder. Het is nu al een paar weken geleden dat er nog opnames definitief weg zijn, die vlgs "onze medewerkers" toch nog bij hen op de servers terug te vinden zijn, maar niet meer gelinkt kunnen worden naar de decoder(s). Wat ik ten positieve nog kan zeggen is, dat ik ook geen niet-startende nPVR-opnames meer heb voorgehad. Het meest storende is, dat je bij serieprogrammatie niet meer kunt bepalen wat naar de HDD gaat (PVR) en wat voor 60 dagen (nPVR) bewaard wordt. En verder dat de tijdsbalk bij de weergave van PVR-opnames totaal geen tijdsaandjuiding geeft; m.a.w. je kunt niet meer zien hoever je in de weergave zit. Bij oudere opnames (van voor de nieuwe interface) werkt die tijdsbalk nog wél, en ook bij alle (oude en nieuwe) nPVR-opnames.
Het gaat hier dus wél over een V4-decoder. Einde februari is nog anderhalve maand geduld....
Sinjoor, ik zal spijtig genoeg je enthousiasme onmiddellijk moeten temperen.
De software uitrol die verwacht wordt op einde februari, is wel voor de V5 en V5-Compact,
voor de v4 kunnen ze nog geen datum voorspellen!
Reputatie 7
Badge +1
Enthousiasme is een begrip dat ik al een tijdje uit mijn woordenboek geschrapt heb hoor Elsa, toch zeker in verband met deze decoder interface. Als ik jou hoor worden de mogelijkheden serieus uitgebreid eens het zal werken (en dan heb ik het over de mogelijkheid om nPVR mobiel en op PC af te spelen, wat trouwens bij Telenet al lang kan, en wel van de HDD van de digicorder, maar wél enkel als je ook Telenet internet hebt natuurlijk, wat ik niet heb) maar ik hou voldoende reserves...Als ik nu iets op PC wil afspelen, moet ik het eerst op een DVD-schijf kopiëren om inijn PC te steken.
Deze zou voorzien voor eind februariHopelijk gaat dan alles terug een beetje serieus werken: terug een duidelijk overzicht van je opnames in plaats vn een mannenkesblad en inderdaad geen onverklaarbaar verdwenen opnamen meer.

Reageer