Hola,
Deze morgen programmeer ik Elementary op Vier om 12u34 en ook om 17u52.
Wil deze bekijken op decoder 1 : zwart scherm met melding dat het niet kan bekeken worden wegens serverfout, probeer later , en dit voor beide afleveringen.
Op decoder 2 kan ik de twee afleveringen wel bekijken.
Dus, zoals op het forum bij elk probleem voorgeschreven, stroom uit en stroom weer aan, en plots kan ik de twee afleveringen op decoder 1 wel bekijken.
Moet ik standaard een paar keer per dag " stroom uit/stroom aan " uitvoeren ?
Groetjes
Beantwoord
opnames enkel te zien op 1 van de 2 decoders
Beste antwoord door Kris_060
@ vanpeter: Ik ken weinig van meerdere decoders maar kan uit uw bericht niet afleiden vanop welke decoder je hebt opgenomen, noch of je op de server hebt geprogrammeerd (programma beperkt in tijd) of rechtstreeks op de decoder (= op harde schijf opgenomen).
Aan je bericht te lezen vermoed ik dat je hebt opgenomen op decoder 2 met een programmatie op de server. Vermoedelijk zijn de gegevens niet geladen op decoder 1 van die opname en is het inderdaad nuttig een herstart te doen zodat alle data geladen word (of wachten op één van de updates die af en toe plaatsvinden). Je hoeft hier volgens mij geen stroom uit te schakelen maar er is in de instellingen een optie om de decoder opnieuw op te starten. Dit is volgens mij een veiligere manier van herstarten.
Bekijk origineelAan je bericht te lezen vermoed ik dat je hebt opgenomen op decoder 2 met een programmatie op de server. Vermoedelijk zijn de gegevens niet geladen op decoder 1 van die opname en is het inderdaad nuttig een herstart te doen zodat alle data geladen word (of wachten op één van de updates die af en toe plaatsvinden). Je hoeft hier volgens mij geen stroom uit te schakelen maar er is in de instellingen een optie om de decoder opnieuw op te starten. Dit is volgens mij een veiligere manier van herstarten.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.