Ik heb 2 decoders/TV's aangesloten op zelfde netwerk.
Kan ik opnames van decoder 1 bekijken via decoder 2 ? Zoja hoe ?
Opnames gebeuren bijna steeds via online TV gids.
In forum enkele antwoorden gevonden maar deze dateren van 4 jaar geleden ( :
1) opnames op HDD kunnen enkel bekeken worden op decoder waarop ook de opname is gebeurd
2) opnames op netwerk kunnen bekeken worden op beide decoders maar zijn maar 30 dagen toegankelijk
Hoe kan er opgenomen worden op het netwerk ?
mvg
daniel
Bladzijde 1 / 1
Je zegt : Opnames gebeuren bijna steeds via online TV gids.
dat wil zeggen dat het dan nPVR opnames (60 dagen en je kan kiezen voor 3jaar ook als je dat went) zijn en dat je die op beide decoders/TV kunt zien.
Opname op de harde schijf, PVR opnames dus kan je alleen maar bekijken op de decoder waar je ze geprogrammeerd hebt.
dat wil zeggen dat het dan nPVR opnames (60 dagen en je kan kiezen voor 3jaar ook als je dat went) zijn en dat je die op beide decoders/TV kunt zien.
Opname op de harde schijf, PVR opnames dus kan je alleen maar bekijken op de decoder waar je ze geprogrammeerd hebt.
Sorry dat ik onvolledig was, mijn opnames gebeuren via TV gids op decoder.
Wat bedoeld U met online TV gids ?
of hoe moet ik nPVR opnames programeren ?
mvg
Wat bedoeld U met online TV gids ?
of hoe moet ik nPVR opnames programeren ?
mvg
Als je via de TV-gids van de decoder programmeert, een een harde schijf decoder hebt, zullen altijd een deel van de opnames in PVR(op harde schijf) gebeuren, en die kan je enkel op de decoder waar ze opp geprogrammeerd geweest zijn bekijken.
Online programmeren gebeurt gebeurt vanop de webapplicatie http://sphinx.skynet.be/tv-overal/tv-gids of via TV-Overal vanop smartphone of tablet. Der hiermee geprogrammeerde opnames gaan altijd in nPVR en kan je op al je decoders bekijken.
Online programmeren gebeurt gebeurt vanop de webapplicatie http://sphinx.skynet.be/tv-overal/tv-gids of via TV-Overal vanop smartphone of tablet. Der hiermee geprogrammeerde opnames gaan altijd in nPVR en kan je op al je decoders bekijken.
Bedankt voor deze uitleg
nog een vraagje : "....decoder hebt, zullen altijd een deel van de opnames in PVR(op harde schijf) gebeuren...." een deel van de opnames of volledig ?
mvg
nog een vraagje : "....decoder hebt, zullen altijd een deel van de opnames in PVR(op harde schijf) gebeuren...." een deel van de opnames of volledig ?
mvg
De eerste opname die je normaal opneemt via TV Gids op decoder, gaat naar de harde schijf en de volgenden die in tijd overlappen op de server (60 dagen) , omdat je op de harde schijf maar één opname tegelijkertijd kunt opnemen.
Bedankt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.