Zodra ik eender welk programma heb geprogrameerd voor opname verdwijnt kanaal 8 uit de lijst. Schept wel problemen als ik voor die dag nog een opname wens te programeren.
Hoelang 't wegblijft moet ik nog uitvissen. ;o)
Dus met andere woorden, als ik je goed begrijp verdwijnt de zender CAZ altijd voor onbepaalde tijd
en dit wanneer je willekeurig van om het even welke zender een opname programmeert, of dit nu op CAZ is of op vier, canvas, q2, etc..??
Je v4 decoder heeft een dual stream in HD mogelijkheid, dus een beperking van de streaming zal niet aan oorzaak liggen, vooral ik merk je vooral niet in HD maar in SD opneemt.
IK denk eerder in de richting van v4 decoder die 'flipt' door een slechte verbinding naar router/ modem toe of een intern probleem v4 decoder
Kan je eens alles herstarten te beginnen met de router (bbox)
Heb 't juist nog eens geprobeerd (alvorens alles te resetten).
8 is er, 37 niet; heb een film op 4 geprogrammeerd, dan kom ik op de Log-In page.
Na de log -in terug naar de TV gids en 8 is verdwenen.
Laat je straks weten wanneerhij terug is en wat er gebeurt na een reset.
;o)
Weet niet of dat gerelateerd is maar met geen van de twee kan ik TV kijken via mijn PC.
'k Krijg de mededeling dat de browsers niet compatibel zijn maar dat er aan gewerkt wordt.
Wie heeft eigenlijk uw laatste inbreng als "beste antwoord" gekwalificeerd, zelfs zonder een resultaat af te wachten?
Ik zeker niet want ik heb nog geen antwoord.
Ik denk dat je in dit geval "beste antwoord" iets anders moet zien, het is namelijk een probleem dat enkel nog verder op te lossen is door medewerkers van proximus en wilt het eigenlijk zeggen dat er een oplossing in de maak is en het verder zal opgevolgd worden tot het eindresultaat de oplossing er is.
Dus in dit geval wilt het niet zeggen dat het niet meer opgevolgd zal worden..
Als er iemand anders (niet van proximus) een antwoord geeft hoe het door proximus zou kunnen opgelost worden, dan zou er geen beste antwoord mogen aan gegeven worden aangezien er dan geen procedure in gang gezet werd naar de oplossing.
Via de App heb ik het nog niet geprobeerd, ook niet via de decoder. Directe opname via de decoder wel maar geen programmatie.
Zal dat eens proberen en de resultaten hier weergeven maar dat is wel voor later hoor.
Ik heb het naar het team verantwoordelijk voor het site gedeelte doorgestuurd om eens te vragen of zei iets zien of en idee hebben wat het probleem kan zijn.
Men heeft het zelf eens uit geprobeerd maar blijkbaar eenmaal als je iets inplant en dan inlogt verplaatst het zich naar zender 57 omdat je blijkbaar daar caz hebt staan. Is het mogelijk dat je de zender volgorde hebt aangepast ?
Bij mij zelfde probleem, ik heb nu toevallig gisteren cas Hd verzet naar cas dus van 37 naar 8 , dus gewisseld van plaats.
Op Tv ok en ook geprogrammeerde opnamen staan erop.
Op de app alles ok
Op de gratis complete tv gids van proximus is de HD verdwenen op enkel nog CAs gewoon te zien, zoals bij de anderen , zowel op edge, internet explorer en mozilla firefox. Dus op 37 zie ik CAS en 8 staat er niet op.
Dus waarschijnlijk een algemeen probleem
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.