Beantwoord

Opname programeren via PC



Toon eerste bericht

32 reacties

Heb de router terug gestart, alles normaal, zelfs 37 is er.
Film geprogrammeerd op 8, naar Log-In en terug, 8 is verdwenen - 37 blijft.

;o)
Als ik mijn Browser terug start is alles terug als voorheen. 8 is er, 37 niet.

;o)
Heb 't juist nog eens geprobeerd (alvorens alles te resetten).
8 is er, 37 niet; heb een film op 4 geprogrammeerd, dan kom ik op de Log-In page.
Na de log -in terug naar de TV gids en 8 is verdwenen.
Laat je straks weten wanneerhij terug is en wat er gebeurt na een reset.
;o)
Reputatie 6
Badge +4
Hi Marie

CAZ digitaal : zender 8

CAZ High definition : zender 37

Dus met andere woorden, als ik je goed begrijp verdwijnt de zender CAZ altijd voor onbepaalde tijd

en dit wanneer je willekeurig van om het even welke zender een opname programmeert, of dit nu op CAZ is of op vier, canvas, q2, etc..??

Je v4 decoder heeft een dual stream in HD mogelijkheid, dus een beperking van de streaming zal niet aan oorzaak liggen, vooral ik merk je vooral niet in HD maar in SD opneemt.

IK denk eerder in de richting van v4 decoder die 'flipt' door een slechte verbinding naar router/ modem toe of een intern probleem v4 decoder

Kan je eens alles herstarten te beginnen met de router (bbox)

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-int...

Indien nog problemen geef me dan eens een exact voorbeeld

tijdstip, zender+ programma titel dat je programmeert ter opname.. op moment dus dat 8, 37 niet aanwezig dan blijkt te zijn na programmatie

mvg sabine
Kanaal 37 staat niet in de lijst.
Nee, 't gebeurt altijd en 't is inderdaad CAZ die verdwijnt. Of 37 er nog is zal ik straks eens proberen. ;o)
Reputatie 7
Badge +4
Dag Marie, is dit wanneer je iets op de zender zelf inplant of altijd? Het gaat hier dan over CAZ? Heb je wel nog zender 37?

Reageer