In de rubriek opgenomen programma's staan de dingen zoals gepland.
Wanneer ik ze wil bekijken dan krijg ik soms de boodschap dat er problemen zijn met de "server".
Ligt het aan Proximus of aan mij?
PS
Heb in het verleden alles normaal weten werken.
Beantwoord
Opname bekijken
Beste antwoord door Elsa
Je bent zeker niet alleen wordt regelmatig gemeld.
In veel gevallen kan je dit oplossen door de decoder eventjes volledig spanningsloos te zetten, en soms zelf door gewoon de utp stekker even te lossen die op de decoder van je bbox modem toekomt.
In hardnekkige gevallen kan het nodig zijn eerst decoder zonder spanning zetten en dan de modem 20 seconden zonder spanning en als zijn dsl lampje continu blijft branden dan de decoder terug onder spanning zetten, maar meestal is dit niet nodig.
Bekijk origineelIn veel gevallen kan je dit oplossen door de decoder eventjes volledig spanningsloos te zetten, en soms zelf door gewoon de utp stekker even te lossen die op de decoder van je bbox modem toekomt.
In hardnekkige gevallen kan het nodig zijn eerst decoder zonder spanning zetten en dan de modem 20 seconden zonder spanning en als zijn dsl lampje continu blijft branden dan de decoder terug onder spanning zetten, maar meestal is dit niet nodig.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.