Skip to main content
Beantwoord

Opname bekijken

  • 4 februari 2016
  • 9 reacties
  • 191 Bekeken

PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1
In de rubriek opgenomen programma's staan de dingen zoals gepland.
Wanneer ik ze wil bekijken dan krijg ik soms de boodschap dat er problemen zijn met de "server".
Ligt het aan Proximus of aan mij?
PS
Heb in het verleden alles normaal weten werken.

Beste antwoord door Elsa

Je bent zeker niet alleen wordt regelmatig gemeld.
In veel gevallen kan je dit oplossen door de decoder eventjes volledig spanningsloos te zetten, en soms zelf door gewoon de utp stekker even te lossen die op de decoder van je bbox modem toekomt.
In hardnekkige gevallen kan het nodig zijn eerst decoder zonder spanning zetten en dan de modem 20 seconden zonder spanning en als zijn dsl lampje continu blijft branden dan de decoder terug onder spanning zetten, maar meestal is dit niet nodig.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

9 reacties

Elsa
  • 156 reacties
  • Antwoord
  • 4 februari 2016
Je bent zeker niet alleen wordt regelmatig gemeld.
In veel gevallen kan je dit oplossen door de decoder eventjes volledig spanningsloos te zetten, en soms zelf door gewoon de utp stekker even te lossen die op de decoder van je bbox modem toekomt.
In hardnekkige gevallen kan het nodig zijn eerst decoder zonder spanning zetten en dan de modem 20 seconden zonder spanning en als zijn dsl lampje continu blijft branden dan de decoder terug onder spanning zetten, maar meestal is dit niet nodig.

PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 89 reacties
  • 4 februari 2016
Erg bedankt voor deze interessante reactie. Tja ik ben nog maar één week klant. Zodus.

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 219 reacties
  • 4 februari 2016
Paul,
Inderdaad, soms is een restart van de decoder nodig waarbij de meeste opnameproblemen opgelost worden.
Hoe je dat heel eenvoudig kunt doen wordt hier uitgelegd:

PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 89 reacties
  • 4 februari 2016
Bedankt. Nuttige link voor een nieuwe klant.

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 92 reacties
  • 4 februari 2016
Het zou misschien een goed idee zijn om hier op het forum een kleine, speciale sectie te maken met een overzicht, een korte beschrijving en links naar die handige videootjes.
Ik weet dat die o.a.op de site staan, maar allicht komen veel klanten met een probleem of een vraag om een tip, eerder hier terecht dan op de site?
Ik weet natuurlijk niet of dat praktisch mogelijk is.

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 219 reacties
  • 4 februari 2016
Marleen schreef:
Het zou misschien een goed idee zijn om hier op het forum een kleine, speciale sectie te maken met een korte beschrijving en links naar die handige videootjes.
Ik weet dat die o.a.op de site staan, maar allicht komen veel klanten met een probleem of een vraag om een tip, eerder hier terecht dan op de site?

Marleen,
Dit topic bestaat al, onder het subforum "Nieuws":
https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/de-nieuwe-support-videos-proximus-33215

Maar wat meer reclame kan inderdaad geen kwaad.
Mvg

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 92 reacties
  • 4 februari 2016
Oeps. :$
Misschien ook bij Tips en Tricks plaatsen?

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 219 reacties
  • 4 februari 2016
Marleen schreef:
Oeps. :$
Misschien ook bij Tips en Tricks plaatsen?

Goed idee! Bedankt.

Elsa
  • 156 reacties
  • 4 februari 2016
Dat is iets dat je inderdaad toch niet kunt onthouden en zeker niet voor iemand die op het forum komt om een antwoord te krijgen op zijn probleem waarmee hij zit.
Op het oud forum heb ik dat ook te vergeefs geprobeerd maar het heeft heel weinig zin, enfin kwaad kan het zeker ook niet en niet dat wat ik bedoel, maar ik deel alleen mijn jaren ervaring mee op dit gebied die ik zelf ondervonden heb.
Maar het idee is zeker goed, laat dit gezegd zijnde.