Beantwoord

Opname bekijken

  • 4 February 2016
  • 9 reacties
  • 190 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
In de rubriek opgenomen programma's staan de dingen zoals gepland.
Wanneer ik ze wil bekijken dan krijg ik soms de boodschap dat er problemen zijn met de "server".
Ligt het aan Proximus of aan mij?
PS
Heb in het verleden alles normaal weten werken.
icon

Beste antwoord door Elsa 4 February 2016, 13:21

Bekijk origineel

9 reacties

Je bent zeker niet alleen wordt regelmatig gemeld.
In veel gevallen kan je dit oplossen door de decoder eventjes volledig spanningsloos te zetten, en soms zelf door gewoon de utp stekker even te lossen die op de decoder van je bbox modem toekomt.
In hardnekkige gevallen kan het nodig zijn eerst decoder zonder spanning zetten en dan de modem 20 seconden zonder spanning en als zijn dsl lampje continu blijft branden dan de decoder terug onder spanning zetten, maar meestal is dit niet nodig.
Reputatie 3
Badge +1
Erg bedankt voor deze interessante reactie. Tja ik ben nog maar één week klant. Zodus.
Reputatie 7
Badge +6
Paul,
Inderdaad, soms is een restart van de decoder nodig waarbij de meeste opnameproblemen opgelost worden.
Hoe je dat heel eenvoudig kunt doen wordt hier uitgelegd:
Reputatie 3
Badge +1
Bedankt. Nuttige link voor een nieuwe klant.
Reputatie 7
Badge +6
Het zou misschien een goed idee zijn om hier op het forum een kleine, speciale sectie te maken met een overzicht, een korte beschrijving en links naar die handige videootjes.
Ik weet dat die o.a.op de site staan, maar allicht komen veel klanten met een probleem of een vraag om een tip, eerder hier terecht dan op de site?
Ik weet natuurlijk niet of dat praktisch mogelijk is.
Reputatie 7
Badge +6
Het zou misschien een goed idee zijn om hier op het forum een kleine, speciale sectie te maken met een korte beschrijving en links naar die handige videootjes.
Ik weet dat die o.a.op de site staan, maar allicht komen veel klanten met een probleem of een vraag om een tip, eerder hier terecht dan op de site?

Marleen,
Dit topic bestaat al, onder het subforum "Nieuws":
https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/de-nieuwe-support-videos-proximus-33215

Maar wat meer reclame kan inderdaad geen kwaad.
Mvg
Reputatie 7
Badge +6
Oeps. :$
Misschien ook bij Tips en Tricks plaatsen?
Reputatie 7
Badge +6
Oeps. :$
Misschien ook bij Tips en Tricks plaatsen?

Goed idee! Bedankt.
Dat is iets dat je inderdaad toch niet kunt onthouden en zeker niet voor iemand die op het forum komt om een antwoord te krijgen op zijn probleem waarmee hij zit.
Op het oud forum heb ik dat ook te vergeefs geprobeerd maar het heeft heel weinig zin, enfin kwaad kan het zeker ook niet en niet dat wat ik bedoel, maar ik deel alleen mijn jaren ervaring mee op dit gebied die ik zelf ondervonden heb.
Maar het idee is zeker goed, laat dit gezegd zijnde.

Reageer