Beantwoord

Opname



Toon eerste bericht

36 reacties

Reputatie 2
Badge
Kim,
Beiden gerest probleem is er steeds nog
Reputatie 7
Badge +4
Zou je ook eens een reset van je bbox kunnen doen? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html

Zet nadien nog even de decoder uit en aan via de knop achteraan.

Mvg,

Kim,

Het Proximus team
Dag Martin,

Hij kan proberen maar denk niet dat dit de oorzaak kan zijn. Heb hem een reset decoder even aangeraden. Indien NOK, dan sturen wij dit even door naar onze engineering.

Mvg, Andy

Dat was maar een veronderstelling dat het eventueel daar iets zou kunnen te maken hebben omdat ik hier vroeger ergens een antwoord gelezen heb dat van egineering kwam, dat er in feite voor een PVR opname ook een Cloudopname in copy opgenomen wordt en vandaar dacht ik moest het nu die PVR opname zijn die blijft hangen op opname?
Reputatie 2
Badge
Andy,

Ik heb alles uitgevoerd zoals je gevraagd hebt echter zonder resultaat, het staat er nog steeds
Reputatie 5
Badge +4
Dag Martin,

Hij kan proberen maar denk niet dat dit de oorzaak kan zijn. Heb hem een reset decoder even aangeraden. Indien NOK, dan sturen wij dit even door naar onze engineering.

Mvg, Andy
Reputatie 5
Badge +4
Voor ik het doorstuur naar onze engineering zou ik toch je even een reset laten uitvoeren van je decoder.
Hoe?

Stap 1
Schakel de decoder uit via de ON/OFF knop achteraan de decoder

Stap 2
Schakel de decoder terug aan via dezelfde ON/OFF knop

Stap 3
Duw direct nadien op de knoppen UP (pijltje naar boven gericht) en TV vooraan de decoder

Blijf duwen totdat je op het scherm Waking UP + te zien krijgt. Nu mag je knoppen loslaten.

Stap 4
Vervolgens moet het bericht Hello DRA op het scherm van de decoder verschijnen.

Het kan tot 15 minuten duren voor je decoder volledig gereset en opgestart is.

Laat mij nadien iets weten.

Met vriendelijke groeten,

Andy








AndyM kan dat iets te maken hebben met zijn harde schijf,(V5), dan zou hij deze even kunnen uitswappen?
Reputatie 2
Badge
raar maar waar hij staat nog steeds bij opnames en rood bolleke geeft aan dat hij opneemt
dus niet opgelost
Reputatie 5
Badge +4
Ik heb de opname verwijderd en opnieuw toegevoegd. Kan je eens checken?
Reputatie 2
Badge
Andy, ik heb dit al meerdere keren uitgevoerd maar het lukt echt niet , programma is conviction opname van naandagavond
Reputatie 5
Badge +4
Dag Kieken10,

Probeer even van je decoder uit te zetten door achteraan de schakelaar op "0" te zetten. Doe dit ook met je modem. Wacht 5 seconden en herstart de modem. Kan paar minuten duren voor de modem herstart is. Nadien zet je de decoder aan. Is hij dan nog steeds het programma aan het opnemen?

Indien wel, kan je mij zeggen over welk programma het gaat?

Met vriendelijke groeten,

AndyM

Reageer