Beantwoord

Opname


Reputatie 2
Badge
Tijdens de problemen eerder deze week was ik programma aan het opnemen en het blijft nu maar altijd verder opnemen, ik kan de opname niet stoppen of verwijderen.
Al reset uitgevoerd maar niets helpt
graag hulp aub
icon

Beste antwoord door Martin 2 March 2017, 17:07

Bekijk origineel

36 reacties

Reputatie 2
Badge
AndyM,
ok maar waarom geeft proximus dan een hogere snelheid aan in test?
Reputatie 5
Badge +4
Daar kan ik jammer genoeg niet op antwoorden. Max 50Mbps kan je krijgen. Meer niet. Mvg, AndyM
omdat dit mogelijk is voor stabiele lijnen (afhankelijk van verschillende factoren) en daar beslist de DLM over,
bv ik krijg deze max snelheid wel, anderen weer niet enz...
Reputatie 2
Badge
De een meer dan de andere en dit voor dezelfde prijs................
en hoe gaat het verder met dat decorderprobleem aub
Reputatie 5
Badge +4
op onze site staat deze info, maar niemand leest dit natuurlijk hé :

Je downloadsnelheid thuis hangt voornamelijk af van de afstand tussen het aansluitingspunt en de centrale, je computerinstallatie en de binnenbekabeling. Enkel als deze 3 optimaal zijn, kun je genieten van de maximale snelheid.

http://www.proximus.be/nl/id_cr_int/particulieren/producten/andere-producten/internetabonnementen.html

Voor je decoder: Mijn collega Kim heeft dit al doorgestuurd, is wachten op feedback van engineering.
Reputatie 2
Badge
AndyM

van laatste 2 ben ik zeker afstand tot rop is 525 meter

voor decoder in orde
Inderdaad je zit in zone 2 met een vectoring snelheid = 50/6 wat de mimimum snelheid (minus overhead) is die aangegeven wordt door proximus
en de DLM moet dan proberen om je te verhogen tot 85/15, ( in zeer goed omstandigheden zou het 100/20 kunnen worden) wat dan de maximum snelheid is die Proximus opgeeft.

Je kan het vergelijken met de wifi normen waar een max hogere snelheid opgegeven (theoretische snelheid) en in de praktijk haal je dan een (veel) lagere snelheid afhangende van verschillende factoren en je betaald ook evenveel voor zo'n wifi/router of je nu een lagere of veel lagere snelheid haalt (door verschillende meespelende factoren)

Maar wat wel in feite oneerlijk is dat klanten die bv in zone4 zitten met veel lagere min en max snelheid, even veel moeten betalen als iemand als ik die in zone 1 zit, om dan nog niet te spreken van zij die nog op ADSL snelheid zitten !

PS juist nog een opmerking in dit verband van iemand anders gelezen, die zegt:
hogere snelheden die je via DLM kan krijgen, zijn "nice to have" maar geen belofte!
Reputatie 2
Badge
Dlm kan dus mijn snelheid niet verhogen ofwel?
Dat verhogen probeert hij volledig automatisch, zelf al kan hij dat wel, dan nog kan dit tijdelijk zijn, en kan hij uw lijn terug op lagere snelheid zetten.
De D van DLM staat voor dynamisch dus is het niet statisch en kan dit veranderen naar gelang hij vasstelt dat je lijn onstabiel wordt bij een hogere toegekende snelheid of ook als door het feit van je hoger toegekende snelheid de lijn bij anderen onstabiel wordt.
Maar lager dan je vectorsneheid (50Mb/s voor zone 2) kan hij uw lijn niet zetten.
Reputatie 2
Badge
Merci voor alle moeite grtn
Reputatie 2
Badge
Andy, ik heb dit al meerdere keren uitgevoerd maar het lukt echt niet , programma is conviction opname van naandagavond
Andy,
Dit probleem is opgelost, door opname van zaterdag ll.
thx:D

Reageer