Opgenomen afleveringen

  • 20 February 2016
  • 20 reacties
  • 340 Bekeken

Hoe kan ik zien in het opnamemenu welke aflevering eerst komt, ik zie nergens alf1, afl2 of zo.
Alleen de datum van de opname is te zien, maar als er 2 afleveringen op dezelfde dag zijn hoe weet ik welke de eerste was?
Beetje onduidelijk dat systeem

20 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Staan ze allemaal bij elkaar? Dan staat de oudste opname achteraan rechts, de nieuwste vooraan in het midden.
MVG
Vb Er is eenmaal een dubbele aflevering opgenomen en nu staan er 4 "pictogrammen " naast elkaar met telkens de zelfde info.
Reputatie 7
Badge +6
Een dubbele aflevering twee maal opgenomen op de zelfde dag? Hmm, dat zorgt dan inderdaad voor verwarring, met het huidig systeem. Er werd hier al herhaaldelijk gevraagd om er ook het uur van uitzending bij te zetten, maar dat lijkt niet mogelijk. Als de twee afleveringen na elkaar zijn uitgezonden en opgenomen, zullen ze wel naast elkaar staan: aflevering 1 het meest rechts, aflevering 2 er net voor, maar je hebt groot gelijk: het blijft onduidelijk, tot men er ook eens in slaagt het uitzenduur er bij te zetten.
😞
Reputatie 7
Badge +3
Ronny, dat probeer ik hier al lang uit te leggen dat ik graag een opnameuur bij de opgenomen programma's wil zien staan, zodat je kan zien welke afleveringen in welke volgorde moeten staan. Ik zal blij zijn als dat opnameuur er bij komt te staan. 😃
Reputatie 3
Badge +1
Terechte opmerking van Elma over een elementaire gebruiksvriendelijkheid die wel bij telenet zit.
Heb nog gebruiksvriendelijker gevonden 🙂
Reputatie 3
Badge +1
Heb nog gebruiksvriendelijker gevonden :-)
En waarom niet?
Reputatie 7
Badge +6
Veel minder tierelantijnen, maar wel de zo nodige informatie, ja.
Voor er weer een nieuwe interface komt misschien eens door beperkt aantal gebruikers laten testen dat zou veeeel miserie vermijden
Ik denk inderdaad ook dat ze beter eerst de bestaande bugs oplossen vooraleer er weer nieuwe inkomen door bijvoorbeeld weer de nieuwe interface aan te passen,
eerst leren stappen voor je begint te lopen :-))
Reputatie 7
Badge +3
Voor er weer een nieuwe interface komt misschien eens door beperkt aantal gebruikers laten testen dat zou veeeel miserie vermijden Dat was oorspronkelijk ook de bedoeling geweest. Een aantal mensen oa van hier op het forum, werden gevraagd om de nieuwe interface NTE...116 eerst te testen, dan te bespreken op dit forum en dan pas aan iedereen te geven. Maar er is blijkbaar een communicatiefout gebeurt. Iedereen kreeg de testupdate gelijk en de testers werden niet verwittigd wat of hoe er moest getest en gecommuniceerd worden.
Reputatie 2
Badge
Inderdaad als het geen softwarefouten zijn dan zijn het communicatiefouten, maar fout loopt het gegarandeerd zeker, of er nu getest wordt of niet, de testgroep New TV was er ook om alle problemen door te spelen maar we hebben allemaal het resultaat mogen vaststellen.
Reputatie 5
Badge +1
Voor er weer een nieuwe interface komt misschien eens door beperkt aantal gebruikers laten testen dat zou veeeel miserie vermijden
Hier is natuurlijk duidelijk sprake van een beleidsfout, die de dingen roekeloos laat gebeuren - TN zal er wel van profiteren.
PX leer maar niet om te praten met klanten wat hun grootste fout is.

Kom aan PX al jaren problemen met dubbele opnames en jullie blijven maar zeggen dat het niet mogelijk is, het kon wel vroeger.
Blijven wij in B bij Telenet kan het wel en als ik ga loeren bij de buurlanden kan het ook, graag woordje uitleg hierover

Wat ik ook niet snap is wat de criteria is voor het testpaneel en hoe die mensen dit testen, ook graag een antwoord hierover PX.

Wat ik weet dat ik persoonlijk na update al na 24 uur fouten zie welke fouten er zijn en jullie huidig testpaneel niet, ook graag woordje uitleg erover.
Ga even een voorbeeld geven ik zit nu in een game in een Beta versie en ik spreek nu over wereldwijd en zijn nu 7 maand verder en zijn nog aan testen voor die firma de game op markt brengt.

Er is een oude spreuk geduld is een mooie zaak
En wat ik ook niet snap is op al die topics met klachten betreffende opnames dat jullie maar blijven zwijgen en ons geen antwoord geven.
Er zijn maar twee mogelijke scenario's volgens mij, die zijn:
— ofwel hebben ze oplossing en rollen ze die uit en is het probleem achter de rug.
— ofwel hebben ze nog geen oplossing en moeten ze antwoorden dat er aan de oplossing gewerkt wordt.
Volgens mijn bescheiden mening krijgen we dan wel een antwoord, maar alleen in het eerste geval zullen we er daadwerkelijk iets aan hebben.
Inderdaad dit klopt Eric en begrijp ook volledig wat je bedoelt, maar het werkt psychologisch want een antwoord waar je zelf geen stap mee verder komt is voor de meeste mensen van veel groter belang dan er geen respons te krijgen en je precies een dovenmans gesprek voert.
Iemand blij maken met een dode mus bedoel je 🙂
Tof dat er nog mensen zijn die spreuken en gezegden kennen.

Eric je 2 oplossingen zijn logisch

En zoals Elsa zegt dat stilzwijgen is frustrerend

Reageer