Reeds meerdere keren krijgen wij telefoon en telkens wij opnemen wordt de telefoon aan de andere kant ingehaakt. Steeds anoniem. Zeer vervelend. Hoe kunnen wij achterhalen wie er belt?
mvg
Herman
Bladzijde 1 / 1
Dat is iets dat al heel veel mensen meegemaakt hebben ik zelf ook uiteraard, en zelf al kan je het nummer achterhalen dan zijn het dikwijls buitenlandse nummer die proximus niet kan blokkeren, je kan op een smartphone bv nummers blokkeren maar die nummers blijven ook niet altijd dezelfde, via de ombudsman kan je klacht indienen en dan zal men vragen van de tijdstippen door te geven wanneer je die binnen krijgt en gaat men via die gegevens dit laten opsporen door proximus, in ieder geval heeft dit bij niks niks uitgehaald, nu is echter al een heel periode kalm, maar dat zal wel weer ooit eens opnieuw opduiken.
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_unwanted_calls_or_sms_fix/particulieren/support/vaste-lijn/phonemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/ongewenste-oproepen-of-sms-en.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_unwanted_calls_or_sms_fix/particulieren/support/vaste-lijn/phonemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/ongewenste-oproepen-of-sms-en.html
Niettegenstaande al deze raadgevingen, blijven ze toch binnen komen 😞
Tja... ik had vroeger een (betalende) optie "reject anonymious calls" ... sommige glipten om één of andere reden nog door (en ik heb de optie geschrapt maar neem gewoon niet meer op indien zonder - gekende - CLI)
Dat is ook de methode die ik toepas.
FYI/TUI: http://bgctv.skynetblogs.be/#KLACHT-MET-BETREKKING-TOT-KWAADWILLIGE-OPROEPEN
FYI/TUI: http://bgctv.skynetblogs.be/#KLACHT-MET-BETREKKING-TOT-KWAADWILLIGE-OPROEPEN
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.