Beantwoord

nPVR dagen tellen niet af, sinds laatste update

  • 8 January 2016
  • 5 reacties
  • 242 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
In de opnamelijst staat een film in nPVR, die ik opgenomen had voor de update van de software. Daar staat nog bij, dat hij binnen 5 dagen zal vervallen. Twee weken later heb ik nog een film opgenomen in nPVR. Maar daar staat geen einddatum bij. Vanaf wanneer zie je dat een opname in nPVR zal verwijderd worden ?
icon

Beste antwoord door ThomasP 12 January 2016, 09:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
De teller van nPVR moet er steeds bij staan. Ik heb deze melding nog al ontvangen maar helaas hebben we nog niet de mogelijkheid gehad om dit verder te onderzoeken. Hiervoor heb ik een aantal gegevens nodig.
Ik vermoed dat je modem & decoder reeds herstart hebt? Dit is namelijk de eerste stap dat we moeten controleren.

- Kan je me dan vertellen welke decoder je gebruikt? Is dit een V5 of V5 compact?
- Als je meerdere decoders hebt, zie je de opname op alle decoders?
- Hoe heb je deze opname geprogrammeerd? Via tv guide decoder zelf of eventueel TV Overal?
- Kan je via DM je telefoonnr of klantennr doorsturen zodat ik het nodige kan nakijken? Deze gegevens mag je doorsturen naar Het proximus Team

Alvast bedankt voor je medewerking.

Edit: Uiteraard heb ik ook de gegevens nodig van de desbetreffend opname. (naam, zender, datum)
@ ThomasP,
Ter info: Volgens ik op verschillende forums en sociale netwerken vast gesteld heb,
valt dit niet bij de v5-mini voor
(valt bij mij op de v5-compact, ook niet voor in ieder geval)
maar wel bij de v5, ik veronderstel dat het ook te maken heeft met de software versie die op de v5-compact NTE......10.82 is en bij de V5 nog een oudere NTE... versie !?
Reputatie 7
Badge +6
@Elsa,
Klopt, helaas heb ik telkens heel wat gegevens nodig om dit na te kijken.
De software van de V5 loopt niet synchroon met die van de V5-compact. Deze is namelijk afwijkend omwille van de harde schijf en is dus niet percé een 'oudere.'
@ThomasP,
Ik bedoelde eigenlijk met "oudere" vroeger uitgerold dan de NTE...10.82, ik ben ook vroeger uitgerold dan mijn zuster dus ben ook de oudere :-))
groetjes,
Elsa
Reputatie 7
Badge +3
Bericht verzonden.

Reageer