Mijn PC stond op adres 01 en heeft één van de vijf Norton 360 Online-licenties via het Proximus internetabonnement op adres 01.
Ik heb mijn PC verhuisd naar adres 02 maar bleef die licentie via het Proximus internetabonnement 01 verder gebruiken. Zonder probleem.
Nu heb ik ook vijf Norton 360 Online-licenties via het Proximus internetabonnement 02.
Ik heb dus via MyProximus een nieuwe Activatiecode/Productsleutel ontvangen. Maar hoe verwijder ik die oude en vervang hem door die nieuwe ?
De support-pagina brengt geen raad:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_norton_key/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/hoe-en-wanneer-uw-norton-productsleutel-gebruiken.html
Daar staat:"U moet de productsleutel slechts éénmalig invoeren. Bij het volgende gebruik is dit niet meer nodig.". Maar dat is nu net wat ik wil: een nieuwe productsleutel invoeren bij een reeds geïnstalleerd product.
Hoe moet dat dan ?
Groeten,
Marnik
Beantwoord
Norton 360 Online: andere Productsleutel invoeren
Beste antwoord door RobrechtB
Dag Willema,
Wat je kan doen en zoals sommige aanraden is Norton verwijderen. Best via de Norton removal software.
https://support.norton.com/sp/en/us/home/current/solutions/v60392881_EndUserProfile_en_us
En deze dan opnieuw downloaden van de MyProximus waar je nieuwe Norton aan vast hangt via www.proximus.be/installationnorton
Bekijk origineelWat je kan doen en zoals sommige aanraden is Norton verwijderen. Best via de Norton removal software.
https://support.norton.com/sp/en/us/home/current/solutions/v60392881_EndUserProfile_en_us
En deze dan opnieuw downloaden van de MyProximus waar je nieuwe Norton aan vast hangt via www.proximus.be/installationnorton
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.