Nieuwe versie software Belgacom TV



Toon eerste bericht

158 reacties

Beste Computerken,

hebben dit probleem van 'horten en stoten' ook een tijdje gehad. Kort daarna deed onze decoder niks meer. Harddisk bleek kapot te zijn. Hebben toen een nieuwe decoder gekregen. Spijtig genoeg waren alle opnames verdwenen, ook deze die niet lokaal stonden :-(

Wij hebben veel problemen met de besturing van de nieuwe interface. Zoals schuiven in de tv-gids werkt nu en dan niet.

Ook veel, door ons gebruikte, functies zijn verdwenen (zoals eerder hierboven vermeld). Gisteren zag ik ook dat de zender niet meer vermeld wordt bij de opname en dat de opnames niet genummerd meer zijn. Wel soms handig om te zien hoe lang de lijst met opnames is.... Hopelijk komen deze ontbrekende functies terug in de interface, want wat ben je met een mooie interface ? 't is de functionaliteit die telt!
Badge
Die eerdere problemen zijn wel terug te vinden in een vorige reactie op het forum.Ik herhaal ze nog even.Verleden zondag wilde ik mijn opname in HD van DE AMSTEL GOLD RACE bekijken,maar spijtig genoeg was dit niet te doen,het ging maar voortdurend met horten en stoten vooruit.De enige oplossing was,stoppen en verwijderen.Axana begrijp je nu "OPNAME NIET TE BEKIJKEN".

Grtjs.
Badge
Waar moet ik jouw eerdere reactie zoeken?Bij mij werkt alles naar behoren na enkele kleinigheden te na gesproken zoals ik reeds zei dat er al eens één opname niet eens door is gegaan en dat het beeld trilde. En dan die kleur in die balk enzo en misschien andere zaken zoals de tvgids waar nog eens een horizontale streep in kon dat kon allemaal beter maar ik vind het nu allemaal goed genoeg.En hiermee bedoel ik persoonlijk voor mij. Hoe jij er tegen over staat daar kan ik niet over beslissen.Want ik begrijp niet goed opname niet te bekijken.Over wat soort opnamens gaat het dan want ik heb reeds meer dan 50 opnamens gedaan waarvan ik er bijna 20 heb gezien en die blokeren niet en er staat nergens een kruis achter.
Badge
Neen Axana,alles werkt niet zoals het hoort.Bekijk mijn eerdere reactie "opname niet te bekijken".Daar moet zo vlug mogelijk iets aan gedaan worden.En ik ben niet alleen met hetzelfde probleem.
Badge
william43 nu kan je dit toch ook nog ongeveer zien.Niet hoe jij wil bedoelen natuurlijk maar zo vind ik het ook in orde enkel is het nu wat rekenen.Die kleur van die balk had nu wel iets lichter mogen zijn in een andere kleur.

Trillingen in het beeld heb ik ook twee maal voor gehad maar dan gewoon stekker uit trekken en probleem is dan op gelost.Voor de rest ben ik zeer tevreden van deze opdate en werkt hij goed ook de opnamens lopen goed.
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb hem sinds vandaag ook en het valt goed mee, alhoewel ik sommige dingen wel mis. Vroeger gaf de infobalk aan hoe lang een programma nog duurde en kon je ook gelijk zien welk het volgende programma was. Ook zag je de tijd. Nu moet je al op ok gaan drukken om dit allemaal te zien. vind het blauw op zwart echt lelijk, en is voor sommige mensen niet echt duidelijk. Ik vond ook wel handig dat bij de opstart een nieuwe film in de catalogus zichtbaar was. verder zijn de menus wel vlot te bedienen. Ook was de programma volgorde terug op standaard gezet, maar het gaat veel vlotter als vroeger om dit te veranderen. Al bij al zo slecht nog niet. Zeker na wat ik er hier allemaal heb over gelezen.
http://support.en.belgacom.be/euf/assets/images/belgacomtv/manuals/5571_Manual_nl.pdf" target="_blank
wij hebben onlangs ook de nieuwe interface gekregen en hebben ook problemen met de besturing in de tv-gids!!

er zijn ook een aantal functies verdwenen zoals : een aantal minuten doorspoelen bij PVR. Was nochtans heel handig!

Waar kunnen we eigenlijk een degelijke handleiding vinden voor de nieuwe interface en komen verdwenen functies ooit nog terug ?

Reageer