Beantwoord

Nieuwe producten toevoegen

  • 19 September 2016
  • 5 reacties
  • 451 Bekeken

Van mei 2016 heb ik een gsm abonnement bij proximus. Sinds dit weekend is daar internet, digitale tv en vaste lijn bijgekomen. Op myproximus.be kan ik deze producten evenwel niet terugvinden. Vind ook geen knop om deze toe te voegen. Tevens heb ik ook nog geen gegevens voor smart wifi
icon

Beste antwoord door Kristof Bogaerts 20 September 2016, 08:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge
Beste,

Heb je hier al een kijkje genomen?
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user_res_apps/particulieren/support/applicaties-apps/myproximus/uw-verbruik-raadplegen/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/al-uw-producten-en-facturen-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html

Ondertussen kan je een privebericht sturen met je GSM nummer / login.

Kristof
Beste, ik ben beheerder van myproximus.be maar zie nergens de knop "Koppel uw Pack en vaste diensten aan MyProximus" staan.

Wat bedoel je met privébericht sturen?

Danny
Reputatie 7
Badge +6
Wat bedoel je met privébericht sturen?
Danny

Je kunt een privébericht sturen naar mijn collega Kristof door te klikken op zijn naam, en vervolgens te klikken op 'Stuur bericht'.
Dan krijg je een tekstveld waar je kunt in typen. Klik dan op 'Opslaan' om te versturen.



Reputatie 3
Badge
Ik kijk het na.
Reputatie 3
Badge
Dit is nu opgelost. Er ontbraken enkele profielen waardoor u niet alles zag.
Ik heb uw login verwijderd en opnieuw aangemaakt.
Kan je eens kijken? vergeet niet om je email te bevestigen.

Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden. MyProximus expert

Reageer