Hallo,
Vorige zaterdag gingen we een film bekijken op netflix, heeft 1 week goed gewerkt maar nu kon hij de film niet laden, probeer het later nog eens of neem een andere titel. Alles geprobeerd niets lukt. Zondag een halve dag met en proximus en netflix aan de lijn gehangen, probleem blijft hetzelfde.
Bbox volledig herstart, digicorder volledigheid gereboot en het zou altijd opgelost moeten zijn, niks oplossing enkel nog meer frustratie. Netflix weet niet dat wij netflix kunnen opstarten via de decoder v5 dus geen oude en proximus zegt dat de fout bij netflix ligt. We worden dus van het kastje naar de muur gestuurd. Bij mij thuis via mijn smarttv werkt alles prima, abonnement voor 2 lijnen, op mijn PC en op die van mijn vriend geen probleem dus ik veronderstel dat de digicorder geen verbinding kan maken met netflix, programma start op en stopt of dat de software van de digicorder die de verbinding met netflix moet maken aan het flippen is.
Kom niet meer af met rebooten of resetten want zeker al 20 keer gedaan zonder oplossing.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.