Beantwoord

Netflix automatisch volgende aflevering afspelen uitschakelen

  • 5 January 2017
  • 35 reacties
  • 2615 Bekeken

Hey,

Is er iemand die me kan helpen.
Wij zijn nieuw bij proximus en hebben nu netflix.

Als ik een serie bekijk vraagt hij op de tv app ver aan het einde van de aflevering om binnen 20sec de volgende aflevering te starten, terwijl die aflevering nog ruim 2 minuten duurt!!!!
Nu moet ik altijd met de pijltjes naar het kleine schermpje linksboven, druk dan ok en dan speelt die aflevering nog verder, maar in hetzelfde kleine venster linksboven.
Via de website heb ik in mijn account het automatisch afspelen al uitgevinkt, maar op de tv werkt dit niet.
Iemand die weet hoe je dit uitschakelt?

Thanks
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 13 October 2017, 11:51

Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik denk dat het probleem dan eerder bij netflix zit als bij ons. Ik vrees dat wij dit niet direct gaan kunnen oplossen. Mvg,Robrecht
Reputatie 5
Badge +1
Hey PietVB en Nare,

Door jullie uitgebreide analyse (enkel Arrow) is het duidelijk dat dit een Netflix probleem is.
Ik heb gisteren met hen contact gehad en zij bevestigen dat dit eigen is aan bepaalde content (normaal gezien pas te zien bij aftiteling maar bij de ene serie begint de aftiteling vroeger dan bij de andere).
Zij nemen jouw feedback mee en bekijken of er mogelijkheden zijn om dit aan te passen (maar geen garantie).
In tussentijd raden ze volgende workaround aan: www.netflix.com/HdToggle waar je "automatisch afspelen volgende aflevering" kan uitvinken.

mvg,

Steven
Hey,
Thanks voor de feedback.

Bij mij staat automatisch afspelen reeds lang uitgeschakeld, maar toch krijg ik steeds die melding, bij alles wat ik afspeel.

Mvg
PietVB
Reputatie 5
Badge +1
Dat is pas bizar. En opnieuw op alle devices vermoed ik?
Best even bellen naar Netflix op het nummer 0800-740-36. Of via hun chatdienst (enkel Engelstalig).
Hey,

net nog enkele series getest op mijn iMac via browser.
Het is inderdaad zo dat het scherm verspringt naar "volgende aflevering afspelen" pas bij het begin van de aftiteling.
Dus eigenlijk als de aflevering gedaan.

Bij Arrow is dit dus als de aflevering nog bezig is, goed dat ze dit gaan bekijken.

Voor mij persoonlijk is dit nogal vervelend, als ik kies voor "automatisch afspelen volgende aflevering" uit te schakelen, zou hij ook niet in het groot mogen voorstellen om de volgende af te spelen. De aftiteling zou gewoon fullscreen moeten blijven spelen.

Vooral vervelend met een kind van 6, als je zegt dat het de laatste aflevering is of na deze film gaat de TV uit en dan komt er in het groot het voorstel voor de volgende aflevering of een ander film. Die wil hij natuurlijk ook nog zien.........

Is mijn persoonlijke mening he ;-)

Mvg
PietVB
Reputatie 5
Badge +1
Hi,

Ik zit thuis in zelfde situatie dus ik begrijp je volledig.
Het is al moeilijk genoeg om ze in bed te krijgen :)

Steven
Reputatie 6
Badge +2
Bij mij stelt dat probleem niet omdat ik Netflix bekijk via mijn Apple TV.
Hallo,

IS HET VOLGENDE PROBLEEM ONDERTUSSEN OPGELOST?
"Als ik een serie bekijk vraagt hij op de tv app ver aan het einde van de aflevering om binnen 20sec de volgende aflevering te starten, terwijl die aflevering nog ruim 2 minuten duurt!!!!
Nu moet ik altijd met de pijltjes naar het kleine schermpje linksboven, druk dan ok en dan speelt die aflevering nog verder, maar in hetzelfde kleine venster linksboven.
Via de website heb ik in mijn account het automatisch afspelen al uitgevinkt, maar op de tv werkt dit niet.
Iemand die weet hoe je dit uitschakelt?".

WANT HEB HETZELFDE PROBLEEM VOOR MET DE SERIE ORPHAN BLACK EN IS VERSCHRIKKELIJK IRRITANT

Mvg
Ik heb hetzelfde probleem met Pretty Little Liars. Is dit probleem ondertussen al op te lossen?! Het is vreselijk irritant...
Reputatie 7
Badge +4
Dit is inderdaad een probleem die gekend is bij Netflix zelf. Dit is helaas iets waar Proximus zelf weinig kan aan veranderen (we hebben dit reeds doorgegeven aan Netflix zelf), want dit probleem gaat zich voordoen via zowel Smart TV's, via de applicatie als via de website ook. Daar zijn ze op de hoogte dat bepaalde series dit probleem gaan geven. Dit heeft volgens Netflix te maken met de Post-Play functie die sneller gaat doorlopen dan voorzien is, waardoor je aflevering (de resterende 2 minuten) zichtbaar is links bovenaan je scherm/tv. Als je met de pijltjes van je afstandsbediening naar het kader gaat waar de aflevering verder zichtbaar is en je klikt op OK, kan je deze laatste 2 minuten verder uitkijken in een klein formaat. Wat je best even gaat doen is informeren via de support pagina van Netflix zelf. Daar kan je via chat contact opnemen met de support dienst van Netflix, die je hierover alle gewenste informatie kunnen doorgeven. Groeten, Charlotte.

Reageer