Beantwoord

Netflix automatisch volgende aflevering afspelen uitschakelen

  • 5 January 2017
  • 35 reacties
  • 2617 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heb je de cookies al eens verwijderd ?

instellingen -> systeem -> veiligheid/privacy -> cookies beheren en deze wissen.

Mvg,Robrecht
Hey, bij deze wil ik nog even laten weten dat het probleem met netflix op tv via de decoder nog niet opgelost is.
2 minuten voor het einde krijg ik nog steeds de melding op de volgende aflevering te starten, mijn instellingen bij netflix staan juist (automatisch afspelen staat uitgevinkt)

Nu kan ik enkel de laatste 2 minuten verder kijken op een piepklein schermpje linksboven in de hoek, wanneer ik op de afstandsbediening OK duw wanneer dit venster geselecteerd is (witte rand) blijft het schermpje piepklein linksboven terwijl de rest van het scherm zwart is en de ondertitels normaal onderaan worden weergegeven.

Reset heeft dus niet geholpen.
Reputatie 7
Badge +4
Bij de gratis blockbuster kan je niet uit de volledig catalogus kiezen, de pincode zou moeten werken als je die nog niet hebt gewijzigd, heb je de decoder al eens herstart door deze kort van stroom te onderbreken?

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Hey,

het gaat inderdaad over de gratis blockbuster.
Maar in dat menu is de keuze héél beperkt, kan ik ook deze credit gebruiken voor films uit de volledige catalogus?

En waarom werkt mijn pincode niet (1234)?
Moet ik een andere code gebruiken of instellen?
Als ik de pincode ingeef gebeurt er niks.
Hij gaat gewoon terug naar wat je wil bestellen (SD of HD).

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Piet ,

Over wlke filmcredit heb je het juist? Als je van ons een gratis credit hebt gekregen kan je die voor elke film gebruiken, als het gaat over de gratis blickboster

Je vindt deze catalogus via je afstandsbediening door te klikken op 'On demand' > ‘Films’ > ‘Blockbuster kado’

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Hey, nog een vraagje ivm met mijn gratis filmcredit dat ik wil gebruiken.

als ik de pincode ingeef, de standaard 1234, gebeurt er niks.
Hij gaat gewoon terug naar wat je wil bestellen (SD of HD)

Moet ik een andere code gebruiken ofzo?

Kan ik uit alle films uit de catalogus kiezen, niet enkel die die in het voorstelmenu komen?

Bedankt
Hey,

net contact gehad met Netflix zelf, mijn instellingen zijn correct volgens hen.
Ze raden mij volgende stappen aan:
- afmelden in de Netflix app op de decoder
- decoder uitschakelen en 2 minuten van de stroom halen, om alles te resetten
- decoder terug inschakelen
- opnieuw aanmelden in de Netflix app

Dan zou het moeten werken, vanmiddag eens proberen, nu op het werk.
Ik hou je op de hoogte.

Grtn
Reputatie 7
Badge +4
Piet,

Ik heb het alvast doorgegeven aan de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je iets weten.

Met vriendelijke groeten,

Samuel
De Netflix tv app die op de decoder staat.
Reputatie 7
Badge +4
Hey Piet,

Heb je het over de Proximus tv app of over Netflix zelf ?

Met vriendelijke groeten,

Samuel

Reageer