Ik kan op myproximus geen verbruik zien. Zowel niet in de app als online. Hoe los ik dit op?
Bladzijde 1 / 1
door online webmail.proximus.be eens te proberen je paswoord te veranderen
via het klikken op wachtwoord vergeten
Als het dan niet lukt best je account even laten nakijken door iemand van proximus.
NB: via myproximus kan je om privacy reden geen mails meer raadplegen.
via het klikken op wachtwoord vergeten
Als het dan niet lukt best je account even laten nakijken door iemand van proximus.
NB: via myproximus kan je om privacy reden geen mails meer raadplegen.
Bedankt Martin.
Dit werkt echter niet.. Ik zal me eens bij Proximus bevragen dan..
Toch bedankt!
Dit werkt echter niet.. Ik zal me eens bij Proximus bevragen dan..
Toch bedankt!
Als bijkomende info:
- via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
- via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
- via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
- via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
- via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
- via de chat op onze supportpagina's:
https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.