Myproximus u hebt geen verbruik
Ik kan op myproximus geen verbruik zien. Zowel niet in de app als online. Hoe los ik dit op?
Als bijkomende info:
-
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
- via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
- via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
- via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
- via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
- via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
- via de chat op onze supportpagina's: https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
Bedankt Martin.
Dit werkt echter niet.. Ik zal me eens bij Proximus bevragen dan..
Toch bedankt!
Dit werkt echter niet.. Ik zal me eens bij Proximus bevragen dan..
Toch bedankt!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.