Skip to main content
ik ben sinds 20/12 overgestapt naar tuttimus. Op my proximus overzicht staat er Familus L? Is dat omdat ik mijn Simkaart EN tv nog moet ontvangen?

Na bijna 1 maand zou mijn account toch de juiste info moeten geven. Vaste tel. staat wel vermeld .GSM nog niet. mobile internet S opgezegd staat er nog op....

bij de facturen staat nog mijn oud nummer. hoe kan dat?

Ik kan ook niks wijzigen van opties.... overal wegens technische storing.....

Ik heb dit al gemeld zonder succes. Der zou iets moeten gedeblokkeerd worden???? een echte soep, wanneer wordt dit opgelost?
Stuur je privebericht met je klantnummer?

Dan bekijk ik het even.
Stuur je privebericht met je klantnummer?

Dan bekijk ik het even.


Mijn klantennummer is 608880636

Ik zou graag weten of het mobiel internet S dat gratis was en nu met tuttimus niet meer, al geannuleerd is? op mijn account staat die nog vermeld, Ondertussen is de tv en simkaart geleverd en staat die ook op MyProximus.

bedankt
Christine



order is jammer genoeg nog niet in orde.



Er is wel een dossier opgemaakt om de financiële kant van de zaak ook recht te zetten als order is doorgestroomd.



Vriendelijke groeten



Tina

Reageer