ik kan sinds zondag in de my proximus app mijn verbruik niet meer ontvangen de rest wel.
ik heb de app al op nieuw geïnstalleerd, geprobeerd via wifi 4 g netwerk zonder resultaat. heb wel al verbruik op de gsm via my proximus via pc.
gisteren een zeer zwak ontvangst op gsm
Je moet in het begin van de maand wél eerst terug inloggen via 3of4G, om je te identificeren.
ik heb de my proximus app 2 jaar geleden geïnstalleerd dit probleem is de eerste keer en zoals ik in mij vraag zeg heb ik via 4G netwerk geprobeerd.
Hallo tony1700!
Hebt u reeds de nieuwste versie van de MyProximus app?
Indien u niet zeker bent, kan u de huidige app verwijderen en de nieuwste installeren vanuit de appstore.
Met vriendelijke groeten,
Wouter
Hebt u reeds de nieuwste versie van de MyProximus app?
Indien u niet zeker bent, kan u de huidige app verwijderen en de nieuwste installeren vanuit de appstore.
Met vriendelijke groeten,
Wouter
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.