Vraag

MyProximus op smartphone

  • 4 October 2016
  • 4 reacties
  • 176 Bekeken

ik kan sinds zondag in de my proximus app mijn verbruik niet meer ontvangen de rest wel.
ik heb de app al op nieuw geïnstalleerd, geprobeerd via wifi 4 g netwerk zonder resultaat. heb wel al verbruik op de gsm via my proximus via pc.

gisteren een zeer zwak ontvangst op gsm

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Je moet in het begin van de maand wél eerst terug inloggen via 3of4G, om je te identificeren.
ik heb de my proximus app 2 jaar geleden geïnstalleerd dit probleem is de eerste keer en zoals ik in mij vraag zeg heb ik via 4G netwerk geprobeerd.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo tony1700!

Hebt u reeds de nieuwste versie van de MyProximus app?

Indien u niet zeker bent, kan u de huidige app verwijderen en de nieuwste installeren vanuit de appstore.

Met vriendelijke groeten,

Wouter
Reputatie 3
Badge
Tony,
is het probleem opgelost?
Kristof

Reageer