Beantwoord

MyProximus app : DEBUG ?


Reputatie 7
Badge +6
Op de MyProximus app van mijn WP 8.1 staat onderaan DEBUG. Als je daarop klikt krijg je een pagina met: Impersonator: daar moet je een code (?) invullen en daaronder staat Ga verder en daaronder: Services: met 5 Mock.... kolommen die je kan aanklikken.
Sorry, klinkt wat moeilijk, maar voorlopig heb ik geen screenshot/foto.
Nu ben ik zo nieuwsgierig. Waarvoor dient dat a.u.b.? Iets logisch en vanzelfsprekends zeker, maar mijn € wil maar niet vallen.
Quelqu'un peut-il illuminer ma lanterne, s.v.p.? :$

Windows Phone 8.1
icon

Beste antwoord door DannyK 26 May 2016, 11:05

Bekijk origineel

10 reacties

Is dat de app op windows 10 of op je smartphone of tablet waarover je het hebt
Reputatie 7
Badge +6
Windows Phone 8.1, Elsa, ik heb het er bijgezet.
Bij mij staat dat daar niet juist eens gaan kijken.
Reputatie 7
Badge +6
Zal proberen er foto's bij te zetten;
1) MyProximus pagina
2) na klikken op DEBUG
Reputatie 7
Badge +4
Marleen ,

Ik ben even gaan kijken bij een collega die ook een windows phone heeft (met windows 8.1) en hier is geen knop 'debug' zichtbaar.

Ik vermoed dat je niet de nieuwste versie hebt van de myProximus app, je kan dus best eens de app verwijderen en opnieuw installeren.

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Reputatie 7
Badge +6
Okidoki. Hoewel, ik heb hem er onlangs een paar keer afgegooid omdat ik mijn premium punten niet meer kon zien en nu, sinds een week of wat weer wel.
Edit: verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en alweer: DEBUG. 😳
Reputatie 7
Badge +6
De versie die ik heb van de MyProximus app is 3.4.0, laatst bijgewerkt op 17/05 . Is er nog een nieuwere?
Inderdaad, als je op DEBUG klikt zie je enkele Mock-Services & Controllers.
Deze worden door de programmeurs van de app gebruikt om bepaalde zaken te simuleren zoals gebruikers. (Kan uitgebuit worden door hackers).
Ze hebben dus een DEBUG versie i.p.v. een PRODUCTION versie uitgegeven.
Ze zouden hiervoor een nieuwe update moeten publiceren van de app om dit terug in orde te brengen.
Reputatie 7
Badge +6
Tx voor de verklaring. Het lijkt me dan toch dat die debug versie niet voor de klant bedoeld is, dus hopelijk wordt dat vlug aangepast.
Reputatie 7
Badge +6
Ondertussen is de debug versie vervangen door de 'productie' versie 3.4.0 en die heeft toch meer functies dan de vorige versies. Prima.

Reageer