Weet er iemand of er nog problemen zijn met de app ik kan mijn verbruik niet zien
Bladzijde 1 / 1
Dit wordt hier nog inderdaad regelmatig gemeld op het forum, maar je kan eventueel wachten tot iemand van Proximus je verder helpt en als er niet moest gereageerd worden kan je nog altijd een privébericht sturen met je vraag en je klantgegevens.
Beste
Alles is terug in orde werkt super
Alles is terug in orde werkt super
Wou even laten weten dat de nieuwe app super is!.
Duidelijk om je verbruik te bekijken en al je producten te beheren.
Duidelijk om je verbruik te bekijken en al je producten te beheren.
Werkt wel op mijn Ipad mini, IPhone 5C maar niet op mijn IPhoneSE met IOS 11.1. Heb de app er al afgehaald en opnieuw geïnstalleerd maar de app werkt niet. Andere 2 hebben een lager IOS besturingssysteem. Weet iemand raad. Heb dit 2 dagen geleden al op dit forum gezet maar geen reactie.
Zie bovenstaand. Weet iemand hoe dit op te lossen.
Hallo Antoon, kan je verduidelijken wat er precies niet werkt? Kan je de app installeren of niet? Krijg je foutmeldingen in de applicatie zelf? Gr Inge
Hoi Antoon!
Excuses voor het wachten. Kan je via privébericht even het nummer doorgeven dat gekoppeld staat aan de iPhone SE aub? We hebben namelijk al gemerkt dat béta updates van iOS kunnen dwarsliggen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dit willen we graag nakijken.
Groetjes, Cindy
Excuses voor het wachten. Kan je via privébericht even het nummer doorgeven dat gekoppeld staat aan de iPhone SE aub? We hebben namelijk al gemerkt dat béta updates van iOS kunnen dwarsliggen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dit willen we graag nakijken.
Groetjes, Cindy
ter info : ios 11.3 beta, lost sommige problemen op naar het schijnt .
Excuses voor het wachten. Kan je via privébericht even het nummer doorgeven dat gekoppeld staat aan de iPhone SE aub? We hebben namelijk al gemerkt dat béta updates van iOS kunnen dwarsliggen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dit willen we graag nakijken.
Groetjes, Cindy
Hallo Cindy,
Heb een update naar IOS 11.1.1. gedaan. Heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Werkt nu weer goed. Zal misschien daar aan gelegen hebben. Bedankt voor de opvolging.
Mvg, Antoon
Bedankt. Zal de update iOS 11.2 overslaan en wachten op de iOS 11.3
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.