Skip to main content
Beantwoord

My Proximus


My proximus op mijn windowsphone 8.1 is - weer eens - niet beschikbaar...
Geen toegang tot de services - controleer of je wifi verbinding...
Wifi staat natuurlijk aan, als de rest werkt prima... mails, IE enz...
Wat nu weer ?
Bedankt voor de moeite.

Beste antwoord door comima

Hallo Christian,
Er is een wonder gebeurd... via My Proximus ben ik op Mijn Verbruik geraakt...
Misschien vlug proberen ... nu die site even actief is ... 🤔 ...
Vriendelijke groetekes.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

17 reacties

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 23 oktober 2017
Ik ken het gevoel. Ik wou net een factuur opzoeken op myproximus en het werkte weer eens niet. Uiteindelijk na veel gedoe iemand van klantendienst aan de lijn gekregen en die beweert dat er nix mis is met de site. Ondertussen op 3 verschillende pc's geprobeerd, maar geen oplossing gevonden, nergens werkt het. Lijkt mij toch wel meer en meer problemen te komen bij Proximus. Spijtig genoeg is er ook geen service die ze geven....

Martin
  • 33528 reacties
  • 23 oktober 2017
Het valt mij inderdaad ook al een lange tijd op dat er nog zoveel problemen gemeld worden met het raadplegen van Myproximus, vroeger toen nog "eservices" , waren er toch minder problemen, we kunnen alleen maar hopen dat het beter wordt 😉

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 23 oktober 2017
Zelfde probleem: Ik kan mijn 4g verbruik niet zien via proximus app of via internet sinds de laatste up-date van MyProximus, 2 weken geleden !
PROXIMUS GRAAG DRINGEND ACTIE EN ANTWOORDEN !!

  • Auteur
  • Practitioner
  • 46 reacties
  • 23 oktober 2017
Ben eigenlijk wel blij dat ik niet alleen ben... ik dacht dat IK de dummy was !!!
Grapje... het is echt ni om mee te lachen... en het gebeurt met de regelmaat van een klok...
Beterschap in t zicht ??? Ik vrees ervoor...
Overstappen naar Orange ???

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 222 reacties
  • 23 oktober 2017
Beste Comima,

kan u mij uw gsm nr doorgeven ( in Privébericht) ? Ik kijk dit na voor u.

Mvg,

Aw

  • Auteur
  • Practitioner
  • 46 reacties
  • 23 oktober 2017
Hallo AkiW,
Geen enkel probleem om mijn nummer door te geven...als ik wist hoe een privébericht door te sturen en vooral...het spookt op mijn windowsphone - niet de eerste keer - zonder iets te doen gaat myproximus weer normaal doen;;; misschien omdat we halloween naderen...
In elk geval bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes.

Martin
  • 33528 reacties
  • 23 oktober 2017
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Martin
  • 33528 reacties
  • 23 oktober 2017
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

  • Auteur
  • Practitioner
  • 46 reacties
  • 23 oktober 2017
Bedankt Martin voor de info - kan zeker nog van pas komen,
Ik heb het al uitgeprobeerd : als ik op de " link " klik kan ik alleen klikken op " verzenden " ???
Waarschijnlijk ook goed ?
Bedankt voor de moeite.

Martin
  • 33528 reacties
  • 23 oktober 2017
onderaan moet je normaal een tekstvak zien staan waar je kan een bericht in typen en dan pas op versturen klikken

zie screenshot hieronder:


  • Auteur
  • Practitioner
  • 46 reacties
  • 23 oktober 2017
Inderdaad !
Ik dacht dat ik op "opslaan" moest klikken...maar er staat alleen "verzenden" om op te klikken !
Nogmaals bedankt en prettige avond verder.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 335 reacties
  • 24 oktober 2017
Hallo,

Hieronder vind je een link waarmee je een privébericht kunt versturen met je klantengegevens.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

Aziz

  • Auteur
  • Practitioner
  • 46 reacties
  • 24 oktober 2017
Bedankt voor de reactie !

Ik heb ook geen toegang tot mijn verbruik en kan dus mijn limiet ook niet verhogen. IEdere maand hetzelfde door een zogezegd "technisch probleem".Oplichting. Zogezegd onbeperkt internet maar als je de limiet oversschrijdt dat moet je een pakket bijbestellen die je niet kan bijbestellen.Ah ja , onze excuses er was een technisch probleem. En ik zie op dit forum en andere fora dat er zoveel klanten hetzelfde probleem hebben. Vies is dit.

  • Auteur
  • Practitioner
  • 46 reacties
  • 29 oktober 2017
Inderdaad... Proximus is een fabriek geworden waarvan de klanten een betalend nummer zijn...

  • Auteur
  • Practitioner
  • 46 reacties
  • Antwoord
  • 29 oktober 2017
Hallo Christian,
Er is een wonder gebeurd... via My Proximus ben ik op Mijn Verbruik geraakt...
Misschien vlug proberen ... nu die site even actief is ... 🤔 ...
Vriendelijke groetekes.

Martin
  • 33528 reacties
  • 29 oktober 2017
Dat probleem doet zich al inderdaad al langer voor en bij mij lukt het de ene keer wel en de andere keer dan weer niet !
Maar in het weekend moet je zeker er rekening mee houden dat er bij Proximus aan hun server werkzaamheden gebeuren dus is de kans eventueel dan nog groter dat het niet lukt.