Ik heb 4 Mobilus-abo in een Tuttimus-pakket.
Nu probeer ik via alle mogelijke kanalen deze om te zetten naar Mobilus-Fullcontrol.
Via de 0800-lijn heb ik vandaag al 10 keer proberen binnen te geraken doch ofwel wordt ik gewoon eraf gegooid (verbindingsproblemen en andere blablabla) of ik geraak er gewoon niet in (er is een lange wachttijd, ... onze excuses daarvoor.)
Via de chat kreeg ik een url: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_call_price_plan/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-wijzigen-pay-and-go-kaart-wijzigen.html
Maar daar kan ik dit ook niet wijzigen.
Het leuke van deze chat is dat ze enkel deze url geven en dan gewoon de chat afsluiten (Bedankt Goele voor het leuke gesprek -NIET DUS-)
Hopelijk kan iemand mij hier eens zeggen hoe ik mijn Mobilus kan wijzigen naar Mobilus Fullcontrol.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.