Mobile Coverage Extender icm Fritzbox 7490

  • 30 May 2017
  • 7 reacties
  • 188 Bekeken

  • Rising star
  • 15 reacties
Sinds kort de MCE in huis gehaald vanwege slecht bereik. We zijn in bezit van Proximus vaste telefoonlijn en Proximus simkaarten. Echter gebruik ik geen BBox.
Na installatie van de MCE blijft het lampje echter groen knipperen, blijft hangen in het inititalisatieproces.
Zijn er beperkingen in mijn setup, betreffende de Fritzbox, of is er iets anders aan de hand?

7 reacties

ik weet niet of je er iets aan hebt maar hier staat iets te lezen indien je problemen ondervindt
HIER en ook
HIER
daar staat o.a. ook te lezen dat:
_Je moet wel over vast internet van Proximus beschikken.
_ werkt alleen met Proximus mobiel netwerk (dus niet met andere, zoals orange of base ...)
Reputatie 6
Badge +3
Het is zo dat de mce enkel werkt op onze B-box dus is het normaal dat dit niet wil werken.
@ jimmy O,

voor iemand die een fritz!box gekocht heeft om in de plaats van zijn bbox te gebruiken,
werkt de MCE dan daar niet mee?
Reputatie 6
Badge +3
Ik heb in een eerdere post al vermeld dat de mce enkel compatibel is met de Bbox 3.
inderdaad maar dit verwonderde mij wel een beetje, aangezien sommige types van F!B door Proximus whitelisted zijn!?
Ik wilde nog even zeker weten of de MCE correct geregistreerd staat, kunt u dit nagaan voor mij?
Reputatie 7
Badge +6
M_03, kan je me je telnr of klantid doorsturen via privébericht naar Het Proximus Team? Dan kijk ik dit meteen voor je na.

Reageer